| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| ![]() Auteur: uzuri - Geplaatst op: 29-01-04 / 07:42 - Type: nieuws - Bron: www.systemcooling.com Lijkt op een Becker-autoradio volgens mij!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Een rustigerre versie van de aerogate, zo lijkt et wel. ![]() Redelijk mooi dingetje. Een wekker functie kan bij mij iig geen kwaad. :P Ben benieuwd wat ie kost.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| wowowowowow! wat een gaaf ding!!! geweldig mooi! Alleen waarom de reviewer m in een zilver-alu kast doet snap ik niet zo'n ding hoort in een Lian-Li PC-x1 thuis!!!!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Dit is een erg mooie controller! Erg compleet ook, en hopelijk is de prijs ook niet erg hoog!
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| *kwijl*, wat een mooi ding zeg! Oogt er rustig en ziet er super strak uit! Jammer dat er maar 3 fans mee geregelt kunnen worden, al shet er 6 waren had ik hem zeker gekocht als hij hier in NL uit was. Hij is liev! ![]() |
| | |