| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Ik vind het er wel geinig uit zien, maar als het radertje om de een of andere manier vast gaat zitten, ben je wel mooi je waterstroom kwijt ![]()
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Weinig ervaring met waterkoeling zeker? Ik heb nog nooit een systeem gehad met vervuiling erin, noch met spul waardoor zo'n vinnetje vast kan lopen. Gewoon een kwestie van de juiste vloeistof keuze en het juiste onderhoud. Dat vinnetje kan jaren draaien in een goed systeem, met echte koelvloeistof. In echte koelvloeistof zitten namelijk ook smeermiddelen en reinigingsmiddelen! Tja, sommige mensen blijven kiezen voor gedestileerd water met toevoegingen, maar het (vloeistofkoelings-)wiel is al jaren geleden uitgevonden, en daarvoor zijn KOELVLOEISTOFFEN ontwikkeld. Deze vloeistoffen zijn te koop in elk tankstation en elke autoshop onder de naam : KOELVLOEISTOF! Veel beter dan klooien met water! PS) Die van Shell is trouwens prachtig fluoriserend geel/groen!!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Ik heb zelf ook auto koelvloeistof in me WC rig zitten, het heeft veel voordelen en je koopt het per 5 liter bij de gamma voor 9 euro. Het verkleurt na een tijdje van blauw naar groen/blauwig, maar dit komt doordat er vrij veel kalk en andere rommel in mijn WC rig zat.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
| |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Ja ik gebruik gedemineraliseerd water met wat radiator spul in tegen roest en lekken. Cheap ass waterwetter is het eigenlijk. Die koelvloeistof dat is wel goed maar geleid minder de warmte, omdat de temperatuur van je water ongeveer 30 graden is of minder en in een auto een stuk hoger, na een tijdje rijden, 80 graden, dus die koelvloeistof wordt brak bij lage temps ivm warmtegeleiding, kan een graad of 3 schelen hoor. Dus: Klooien met water .
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Northbridge koeler | Jamba | Hardware Junkies | 2 | 16-10-2004 14:59 |
| Revoltec Northbridge Freezer | R@mon | News & Review Junkies | 15 | 10-06-2004 16:13 |
| Northbridge stuk? | 1N54N3 | Hardware Junkies | 16 | 28-03-2004 19:19 |