| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| ze hebben voor de prijs een heel goede fann op de markt gebracht. met een grote luchtverplaatsing. dus dat lijkt mij genoeg reden om te zeggen dat ze van goede kwali zijn. btw, ze draain nu al zo'n 2 jaar. bij mij begeven de meeste fann''s het al naar een jaar |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| @ GoTMoRe: ik wil je vriendelijk doch zeer dringend verzoeken leesbaar Nederlands te schrijven op dit forum. Een quote uit onze policy: " Nog een punt van aandacht om de kwaliteit een beetje te bewaken is spelling en zinsopbouw. Gebruik gewoon normaal ABN op het forum, werk met hoofdletters en leestekens. Dat komt de leesbaarheid en duidelijkheid alleen maar ten goede. We gaan niet echt op alle slakken zout leggen, maar er bestaat een gerede kans dat we je wel gaan aanspreken met een verzoek hier iets meer aandacht aan te besteden. Neem ook dit soort boodschappen ter harte en doe er wat mee. Mocht er na herhaaldelijk verzoek geen verbetering komen in je taalgebruik dan kunnen replies getrashd worden!! "
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #37 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| cpu fan controller Thermaltake Damier | rob5121 | Cooling & OC Junkies | 6 | 16-12-2004 12:18 |
| Thermaltake Xaser V Damier V5000A | undersquad | Casemod Junkies | 2 | 23-03-2004 18:14 |
| Het Broertje van de Thermaltake Xaser III serie | EVO | Shop Junkies | 0 | 4-07-2003 14:33 |