| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Geplaatst op: 28-11-2003 / 21:49, Door: Redox Verslag van de eerste dag HCC 2003. Wij gingen voor jullie op pad om het casemod-geweld in kaart te brengen. Lees en huiver.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Dat viel ook wel te verwachten. Casemods zijn echt de muscle cars tussen de middenklassertjes. Daar vind je helaas nietveel van. Mischien begint CJ met hun stand een nieuwe trand? Nu wordt het iig goed onder de mensen gebracht, bij een goede doelgroep.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Dit maakt Overdose 2004 natuurlijk wel nóg interessanter voor de échte casejunk. HCC is het mecca van de commercie, overdose van de casemodder.... Ik ben overigens wel benieuwd naar een paar overview pics van het gebeuren rond de casejunkies stek ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2003
| Hoi allemaal, nieuw op het forum maar wel een tijdje rondgekeken .Had even gesproken met Bart Banaan en Pureoptical. Bart wilde zo graag dat ik zijn peltier even in werking zag, ik moest gewoon het blokje aanraken en me vingers natmaken! .Anyway, ik ben zelf ook redelijk op weg met mijn case maar nog niet in de status dat ik em wil posten. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| ik ben dr morgen en zondag ook, ik heb het door de 1e ronde van het HALO contest kunnen schoppen (nooit eerder gespeeld) maargoed ik mag zondag terug komen (vrijkaartje gekregen, al ben ik lid van hcc) ik ben het er volledig mee eens dat er bijna nix aan casemodding of waterkoeling te vinden is, het verbaasd me ook dat ik helemaal nergens een vapochill of een mach 2 systeem heb gezien...
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| En al die HCC'ers maar kwijlen op die plexiglas premod die bij Halo (Microsoft) stond ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HCC dagen | ankh | Area 1337 | 17 | 18-07-2007 19:54 |
| [REP] HCC!Dagen 2006 | Carpento | Frontpage Discussie Forum | 22 | 3-12-2006 19:02 |
| HCC dagen 2005 | the widow maker | Events Junkies | 70 | 2-12-2005 17:03 |
| HCC dagen vragen | Willy | Area 1337 | 79 | 26-11-2003 18:59 |