| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| ![]() klik op het plaatje voor het praatje Auteur: Bart_Banaan - Geplaatst op: 02-11-03 / 09:45 - Type: nieuws - Bron: www.innovatek.de/
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Dat verlengt de levensduur van je HD (niet dat iedereen z'n HD 10 jaar houd, maar toch) ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik ben nu bezig met HDD watercooling, mijn schijf is ongekoelt 55*C , met een fannetje erop rond de 40 en met WC wil ik em nog verder koelen. Waterkoeling voor HDD's is geen onzin dus.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| ik snap ook het nut van een HD koelen niet (ondanks dat ik het zelf wel doe). De levensduur van een schijf word er toch niet langer door zeggen de meeste fabrikanten (volgens mijn pc boer). Het enigste nut wat ik erin zie is het verlagen van je case temps. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| zet je pc maar is in een kast met 4+ hdd's drin, dan heeft het ineens wel nut : ) maar idd, een hdd is gebouwd om in een gewoone kast normaal te functioneeren met normale casetemps. enige voordeel wat ik zie is als je je hdd helemala in pakt in noise isolating troep dat ie wat warmer kan worden en dat je hem dan wil koelen omdat de enige koel methode is.
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| HDD-cooling is zeker geen onzin, ik vind het geen prettig idee dat m'n HD's warmer zijn dan m'n cpu :P in m'n koffermodje gaan m'n seagates ook goed gekoeld worden., vooral omdat anders zonder enige vorm van airflow strak op elkaar gemount in een dichte koffer zitten. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
wedden dat het koelen van HDD's helpt! door veel uitzetten en krimpen door warm worden slijten de motoren, lagers en assen in de HDD. houd je alles koel, dan slijt het minder hard | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| ga je scheef koelen gaan je platters scheef staan wat weer loopt tot schijfen die gaat trippen, ik heb een raid 5 met SCSI schijfen ongekoeld, 55 max en dat is 10000rpm...dus niet lullen |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Ik koel ook geen schijven, dat is in mijn ogen verloren moeite. Misschien een fannetje zowat er naartoe richten, maar watercoolen, gewoon verspilling.Een schijf wordt echt niet warm.
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
kom je met brandblaren thuis | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| FOM Frag-O-Matic lan | wesjuhdabomb | Events Junkies | 0 | 29-10-2007 18:38 |
| Innovatek HD-O-Matic Micro II | truSt | News & Review Junkies | 5 | 21-04-2004 07:57 |