| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| ![]() Klik op het plaatje voor het praatje Auteur: uzuri - Geplaatst op: 30-10-03 / 07:48 - Type: nieuws - Bron: www.bit-tech.net
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 oktober 2003 Locatie: Drunen
| ik wou eigenlijk ook een asetek watercool setje gaan kopen maar aangezien m'n pc het begeven heeft(again) moet ik ff checken wat er kapot is anders heb ik wel een wc setje maar geen pc ![]() en aangezien ik geen sponsors heb ![]()
__________________ HELAAS IK BEN DE BAAS |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Mooi spul, maar wel prutserig dat ze dat NB-blok vast hebben gezet met tie-wraps :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Volgens mij is dat asetek setje lekker voor als je begint met wc. Het is heel compleet, werkt degelijk en is vrij mooi. Maar je kan natuurlijk niet de onderdelen kiezen, je krijgt nu eenmaal wat er in de set zit, de radiator had ik liever ni als zo'n 1*120mm fan gezien. Dan kun je net zo goed een airplex evo 240 kopen, diue kost maar 56euro. En doet het een stukje beter dan zo'n 1*120mm rad, zelfs als is het een black ice. Ik heb nu zelf een setje bijeengekocht, allemaal al besteld, gewoon nog een weekje wachten. Daar heb ik 180 euro ongeveer moeten instoppen. En ik heb een 1a-hv blokje, een airplex evo 240 rad en een l20 pomje, de nodige slangen en geen NB blok en ook geen vga. Maar dat koop ik mss later wel bij. Maar ik vraag me echt af of dat wel nodig is, ik haal hier makkelijk een fsb van 223, verder nog ni getest, geheugen wil ni. Ik draai standaard 220fsb en mijn nb blijft lekker 22 graden idle, 27 max stressed. Dus waarom zou ik daar wc op zetten? Ook gaan de temps met een nb blokje erbij omhoog. Als ze nu dit setje eens ook zouden verkopen zonder nb en vga, zou handig zijn voor mensen als ik. Die eerst alles uit hun cpu willen halen.
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
ik vind dit toch een heel mooi setje hoor, niet al te duur ! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Asetek WaterChill KT03-L20 Entry kit | Alexander Online | News & Review Junkies | 10 | 13-09-2004 12:28 |