Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > News & Review Junkies
News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 16-10-2003, 17:13   #31 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redox
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door node
Ziet er erg gelikt uit, maar toch 2 dingen .........bla bla bla.........oh en waarom is het logo geen link naar de frontpage? is les 1 webdesign : )
De tekst in de print versie is bij mij altijd nog zwart.....(#00000)...wil wel eens weten welk artikel jij gelezen hebt!

En wat onder actueel valt zijn nieuws berichten die direct afkomstig zijn van leveranciers, of te wel: nieuwe producten etc.....

En over dat logo....ik had het idee dat mensen wel zo slim zouden zijn zelf uit te kunnen vinden dat ze via de tab artikelen naar home konden en via de button home helemaal rechts bovenin! Helaas niet....banner daarom maar weer active gemaakt!
Ik was er idd later achter gekomen dat er 2 andere mogelijkheden waren om er te komen, maar ja, je moet het net maar weten en iemand die voor het eerst hier komt is de weg meteen helemaal kwijt. bovendien vind ik het wel makkelijk en lekker snel : )

Wat ik trouwens ook jammer vind ik dat als je wil discuteren over een item, je nu dus de thread zelf maar moet uitzoeken, maar goed tis natuurlijk wel zo dat niet ieder topic een thread heeft dus auto verwijzen word wel erg moelijk...

print, ik heb gewoon print icoontje onder CaseJunkies V.2 geclicked bij crew mededelingen.

De FG/Font color define je in je stylesheet dus kon hem niet zo snel bekijken maar vond "000" nergens in de src van dat windowtje dus daar gebeurd het zowieso niet.
hier ff een quick screenshotje, http://7of9.are-b.org/~oliver/casejunkies_v2.png
(#00000) is trouwens niet zwart he, je mist een nul, maar dat kan natuurlijk tik fout zijn.

ok goed, dan is actueel wat er actueel is, maar nu is die samenvatting so kort en krytpish dat je overal wel op moet clicken wil je weten wat er staat, vond dat wel handig aan v1.
Oud 16-10-2003, 20:27   #32 (permalink)

Standaard

dus niet meer zoveel ongegronde krittiek v2 ownt gewoon man !
Ultima is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-10-2003, 22:32   #33 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ultima
dus niet meer zoveel ongegronde krittiek:p v2 ownt gewoon man !
waarom zou je ergens geen kritiek op mogen hebben? Daar leer je het meeste van en kun je het meeste mee.

Tuurlijk is het ideaal om alles in een keer perfect te doen
en ook snap ik wel dat iedereen casejunkies geweldig vind en dus alleen goede dingen erover spreken, maar toch heb je aan kritiek meer.

En ik vind het nu erg irri dat ik maar 1 (+3onder) dingen in 1 oog opslag zie. dat vond ik wel beter aan de oude site ...
Oud 17-10-2003, 09:27   #34 (permalink)

Standaard

i kzei ONGEGRONDE kritiek, er is nix mix met kritiek in t algemeen :P
Ultima is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-10-2003, 16:40   #35 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ultima
i kzei ONGEGRONDE kritiek, er is nix mix met kritiek in t algemeen :P
en in mijn ogen is het niet ongegronde kritiek dus ... : )
Oud 17-10-2003, 17:12   #36 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

RELAX duidelijke kritiek is altijd welkom, wij doen dit ook voor de lol maar willen dit wel as good as possible doen.
Oud 17-10-2003, 20:31   #37 (permalink)

Standaard

The Duck gaat eens naast zijn gabber PO staan, zet de vleugels in de zij en trappelt met zijn rechter poot. Kijkt omhoog en zegt: "goed gedaan makker" en klopt PO eens flink op de schouder. Krabbelt daarna aan zijn neus en fluisterd: "maar ik mis nog steeds mijn rubriekje de laatste reacties op postings" Kwaak :P
Oud 18-10-2003, 18:04   #38 (permalink)

Standaard

iig feit blijft dat printen er niet goed uit ziet : )

en dan zal het wel aan mijn browser liggen, maar dat vind ik moet toch wel ondersteund zijn, mozilla 1.5b alsmede 1.5 renderen het allebei als licht grijs op wit
Oud 18-10-2003, 18:14   #39 (permalink)

Standaard

Volgens mij ligt dat aan hoe jij Morzilla hebt ingesteld,voor zover ik weet is het aan jou om het uiterlijk in te stellen hoe dat schermpie eruit ziet. Dat is een van de vele opties in het instel menu van Morzilla...
Oud 18-10-2003, 18:56   #40 (permalink)

Standaard

vraagje: waar zijn de caseviews heen???
Oud 18-10-2003, 19:00   #41 (permalink)

Standaard

http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010000&cat=4

Midden bovenin, onder het pricetracker tabbie, als je op de FP bent
Oud 18-10-2003, 20:53   #42 (permalink)

Standaard

k tnx

zat nl bij gallery te snuffelen...

scheelheid komt dus toch nog vaker voor dan men denkt :P
Oud 26-10-2003, 01:35   #43 (permalink)

Standaard

na ik heb nix veranderd in mn print instellingen, nog andere appearance instellingen. bovendien doet ie het ook niet op mn werk en das gewoon win2k met mozilla.

dus lijkt me duidelijk een bug in de pagina te zijn, maar naar de kleine groep word hier toch nie naar geluisterd en zoals ik al zei vind ik persoonlijk, mijn mening dus, de nieuwe versie veel minder handig dan de vorige, maar goed, tis noueenmaal niet anders he
Oud 26-10-2003, 10:34   #44 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Lekker positief ben jij .......... als we naar niemand hadden geluisterd was er helemaal geen V2

Draai hier net ff een heel mooi printoutje uit mijn Epson van een willekeurig artikel en de tekst kan gewoon niet zwarter, draai hier lekker op allerhande standaard instellingen zonder xtra toeters en bellen. Duidelijk dat het probleem toch elders gezocht moet worden, de funktie werkt gewoon goed, meer kunnen we er niet van maken .........
Oud 26-10-2003, 12:21   #45 (permalink)

Standaard

goh, wat toevallig, ik kijk vanmorgen weer (gister voordat ik had gepost ook gekeken) en wat denk je, zwart op wit. dat het dus bij jouw toevallig werkte komt omdat het waarschijnlijk gefixed is. vind het erg positief dat het dan eindelijk gefixed is, ook al is het een feature die ik niet eens vaak zal gebruiken, alleen de manier waarop is erg schandalig en onproffesioneel. eerste wat je behoort te doen in zon situatie is uiteraard het probleem te reproduceren en vervolgens vragen wat de 'klant/gebruiker' doet. niet eerst de finger naar de gebruiker wijzen.

en v2 is wel geinig, maar was nix mis met v1 hoor : )

oh en wat betreft positief zijn, kijk, veel gebruikers hiero lopen veel te prijzen en slijmen en daar is ook nix mis mee, maar je hebt er weinig aan. alles is ok, prima. Aan problem reports, kritiek heb je in mijn ogen veel meer aan.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Casejunkies @ HCC CerandoX.nl Events Junkies 50 26-10-2004 16:38

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.