| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| Citaat:
Wat ik trouwens ook jammer vind ik dat als je wil discuteren over een item, je nu dus de thread zelf maar moet uitzoeken, maar goed tis natuurlijk wel zo dat niet ieder topic een thread heeft dus auto verwijzen word wel erg moelijk... print, ik heb gewoon print icoontje onder CaseJunkies V.2 geclicked bij crew mededelingen. De FG/Font color define je in je stylesheet dus kon hem niet zo snel bekijken maar vond "000" nergens in de src van dat windowtje dus daar gebeurd het zowieso niet. hier ff een quick screenshotje, http://7of9.are-b.org/~oliver/casejunkies_v2.png (#00000) is trouwens niet zwart he, je mist een nul, maar dat kan natuurlijk tik fout zijn. ok goed, dan is actueel wat er actueel is, maar nu is die samenvatting so kort en krytpish dat je overal wel op moet clicken wil je weten wat er staat, vond dat wel handig aan v1.
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated | ||
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Citaat:
Tuurlijk is het ideaal om alles in een keer perfect te doen en ook snap ik wel dat iedereen casejunkies geweldig vind en dus alleen goede dingen erover spreken, maar toch heb je aan kritiek meer. En ik vind het nu erg irri dat ik maar 1 (+3onder) dingen in 1 oog opslag zie. dat vond ik wel beter aan de oude site ...
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated | |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| The Duck gaat eens naast zijn gabber PO staan, zet de vleugels in de zij en trappelt met zijn rechter poot. Kijkt omhoog en zegt: "goed gedaan makker" en klopt PO eens flink op de schouder. Krabbelt daarna aan zijn neus en fluisterd: "maar ik mis nog steeds mijn rubriekje de laatste reacties op postings" Kwaak :P
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #38 (permalink) |
| iig feit blijft dat printen er niet goed uit ziet : ) en dan zal het wel aan mijn browser liggen, maar dat vind ik moet toch wel ondersteund zijn, mozilla 1.5b alsmede 1.5 renderen het allebei als licht grijs op wit
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Volgens mij ligt dat aan hoe jij Morzilla hebt ingesteld,voor zover ik weet is het aan jou om het uiterlijk in te stellen hoe dat schermpie eruit ziet. Dat is een van de vele opties in het instel menu van Morzilla...
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010000&cat=4 Midden bovenin, onder het pricetracker tabbie, als je op de FP bent
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #43 (permalink) |
| na ik heb nix veranderd in mn print instellingen, nog andere appearance instellingen. bovendien doet ie het ook niet op mn werk en das gewoon win2k met mozilla. dus lijkt me duidelijk een bug in de pagina te zijn, maar naar de kleine groep word hier toch nie naar geluisterd en zoals ik al zei vind ik persoonlijk, mijn mening dus, de nieuwe versie veel minder handig dan de vorige, maar goed, tis noueenmaal niet anders he
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Lekker positief ben jij .......... als we naar niemand hadden geluisterd was er helemaal geen V2 ![]() Draai hier net ff een heel mooi printoutje uit mijn Epson van een willekeurig artikel en de tekst kan gewoon niet zwarter, draai hier lekker op allerhande standaard instellingen zonder xtra toeters en bellen. Duidelijk dat het probleem toch elders gezocht moet worden, de funktie werkt gewoon goed, meer kunnen we er niet van maken .........
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #45 (permalink) |
| goh, wat toevallig, ik kijk vanmorgen weer (gister voordat ik had gepost ook gekeken) en wat denk je, zwart op wit. dat het dus bij jouw toevallig werkte komt omdat het waarschijnlijk gefixed is. vind het erg positief dat het dan eindelijk gefixed is, ook al is het een feature die ik niet eens vaak zal gebruiken, alleen de manier waarop is erg schandalig en onproffesioneel. eerste wat je behoort te doen in zon situatie is uiteraard het probleem te reproduceren en vervolgens vragen wat de 'klant/gebruiker' doet. niet eerst de finger naar de gebruiker wijzen. en v2 is wel geinig, maar was nix mis met v1 hoor : ) oh en wat betreft positief zijn, kijk, veel gebruikers hiero lopen veel te prijzen en slijmen en daar is ook nix mis mee, maar je hebt er weinig aan. alles is ok, prima. Aan problem reports, kritiek heb je in mijn ogen veel meer aan.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casejunkies @ HCC | CerandoX.nl | Events Junkies | 50 | 26-10-2004 16:38 |