| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ik weet niet wat je voorstel is Unstable, maar zover als ik het weet waren/zijn er maar een paar mensen met rechten om nieuwsflashes op de frontpage te zetten. Thapous en Ikzelf hebben bijvoorbeeld deze rechten niet, aangezien er eerst iemand van de eind redactie overheen moet kijken. Degene die dat wel hebben zijn: Carpento: Retired Skater: Retired Coen: Missing Daarnaast is Coen de enige die rechten etc van mensen kan veranderen. Toen ik nieuwsposter werd heb ik ook eerst nog een tijd gewoon al mn nieuwsposts naar Carpento doorgestuurd die ze er vervolgens opzette. Na een tijdje kwam Coen langs om de acces te regelen. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2008 Locatie: Huizen , N-H
| Waar moeten we ze dan naartoe sturen want heb een tijdje geleden toen carpento nog werkte Ook nog wat gestuurd maar hij zij toen dat we nog zullen kijken want ik was natuurlijk nieuwe user op dit forum Moet ik hem dan naar ..... ??? naar wie sturen ? Groetjs |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
Niettemin: ik heb je voorstel in het admingedeelte van deze site gepost, daar kan Coen het lezen en er actie op ondernemen. Voor alle anderen: Coen is de man die je nu moet hebben. Of hij iets wil doen met vacatures laat ik aan hem over. Wen maar aan het idee: ik doe hier niks meer ![]()
__________________ Buiten functie | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PC te warm??? | Evoluzione | Cooling & OC Junkies | 9 | 10-07-2006 22:07 |
| pc te warm ? | Addict156 | Cooling & OC Junkies | 15 | 3-05-2005 18:35 |
| vga extreem warm? | Foxie | Hardware Junkies | 10 | 13-01-2004 00:50 |