| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| CoolerMaster Cosmos S Geplaatst op: 26-Feb-08 / 10:35, Door: Carpento Citaat:
__________________ Buiten functie | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Goed, je moet er de centen maar voor overhebben -ik zou dat niet hebben trouwens- maar dan heb je ook wel een erg goede kast. Met name dat toolless systeem voor de optische drives vind ik erg hip, dat zou ik wel vaker willen zien in cases ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Aller eerst: Leuke review, dat er nog maar veel mogen volgen ![]() En over de case zelf: We hebben er natuurlijk al een aantal langs zien komen (Cosmod en de Protoss mods) maar het blijft toch een leuke case. Ziet er net iets anders uit dan de meeste cases en lijkt op eigenlijk alle gebieden net iets meer te geven dan de standaard cases. Die luchtfilters, toolless systeem, powerbutton (wat precies is wat ik zelf ook in gedachten had voor een CM, maar dat terzijde) en zelfs kabel wraps en een vervoers zak. Al met al een zeer leuke case zo te zien, is het ook 100 euro extra waard ten opzichte van het midden segment cases van rond de 100 euro? (die over het algemeen toch wel fatsoenlijk zijn te noemen) Ik zou er zelf niet voor gaan denk ik. voor 100 euro wil ik zelf wel wat moeite doen om het systeem te installeren en al die extra's gewoon toevoegen als ik ze nodig zou hebben. Toch blijft het een coole case, met erg veel mogelijkheden! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 oktober 2006
| Deze behuizing trekt me vooral aan omdat hij veel mogelijkheden bied voor waterkoeling, dus als ik het geld er voor heb ga ik deze zeker bestellen. Maar ik ben nu al aardig tevreden over mijn Stacker 830. Verder is dit een goede review goed gedaan! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ach ja, lang geleden dat ik wat gereviewd had, dus weer met frisse moed er tegenaan he En dan ook nog eens een product wat me goed beviel Dinnetje vond het minder, die kreeg wat minder aandacht zeg maar ![]()
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ook wel grappig: achter de schermen bespreken we reviews altijd met zn allen voor ze online komen. Demoniac in de bocht: Was het zo opzichtig ? ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| StarCraft II: Protoss [CM Cosmos] | Koradhil | Casemod Project Logs | 38 | 25-11-2007 20:26 |