| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Project Updates Januari Geplaatst op: 29-01-2008 / 15:18, Door: Skater Citaat:
__________________ Buiten functie | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Dit keer Starcraft II:Protoss van Koradhil, Cosmod van _ferry_ en R2-D2 van Frenkie Alle drie mooie mods, dus die waren wel weer een plekje waard.Tot nader order gaan we gewoon verder met de Project Updates, wellicht dat er in de toekomst een andere opzet gekozen wordt, voorlopig hebben we in ieder geval het voornemen hier mee door te gaan.
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik had helemaal niet gezien dat er alweer een project update was, en tot mn verbazing stond ik er zelfs bij, bedankt Alleen mn nick is een beetje fout geschreven De nieuwsberichten vallen trouwens helemaal niet op, omdat het bericht "Casejunkies gaat door" er nog staat, wordt het niet eens tijd om die weg te halen?
__________________ Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? CiP > Phase 2 Casemodding CiP > Cubeleon |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Project: Ronin (Update 2 januari 2006) | Thadeez | Casemod Project Logs | 68 | 30-01-2008 16:47 |