Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Frontpage Discussie Forum
Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 23-10-2007, 21:06   #1 (permalink)

Skater's schermafbeelding

Standaard [NF] Preview Call of Duty 4

Preview Call of Duty 4
Auteur: Skater - Geplaatst op: 21-10-07 / 12:12 - Type: Nieuwsflash

Citaat:
Binnenkort komt alweer het vierde deel van de Call of Duty serie uit. De ontwikkelaars hebben besloten om met de tijd mee te gaan en in dit deel is het dan ook de bedoeling om een Anton Volkov, een één-armige Russische miljonair te stoppen die een groep terroristen financiert. Om dit voor elkaar te krijgen heb je de beschikking over een tweetal karakters waartussen je afwisselt. Heel gemakkelijk wordt het je niet gemaakt en het overkwam de schrijver van het artikel dan ook regelmatig dat hij delen vier keer opnieuw moest doen. Met de graphics van het spel zit het op het oog ook wel goed. De afbeeldingen tonen goed in fraaie uitgewerkte realistische omgevingen. We zitten dan ook met smart te wachten op de officiele release welke in November plaats zal vinden.
Oud 23-10-2007, 21:09   #2 (permalink)

Skater's schermafbeelding

Standaard

Hoewel ik zelf niet vaak spellen speel is dit er toch wel eentje waar ik een beetje naar uit kijk. Sowieso heb ik deze serie spellen altijd met plezier gespeeld en ook met deel 4 komt dat wel goed denk ik zo. De screenshots in het artikel laten ook redelijk realistische omgevingen zien, iets wat me altijd wel bevalt aan een spel. Leuk detail is dat de ontwikkelaars zich goed hebben aangepast aan de huidige situatie die er speelt in de wereld en als basis voor het verhaal een realistische geheel hebben gebruikt.
Oud 23-10-2007, 21:14   #3 (permalink)

GC_Vos's schermafbeelding

Standaard

Ik zeg gedag tegen 'modern warfare' - 'Ik-ben-een-vaderlandslievende-Amerikaan' oorlogs shooters. Geef mij maar Gears of War en Halo.
GC_Vos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-10-2007, 21:23   #4 (permalink)

Standaard

Ik kijk hier inderdaad ook naar uit het is weer wat anders dan de standaard oorlogsshooter. Na halo 3 en assasins creed is dit een van de enige games die ik nog wil.
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Game] Call of Duty 2 brantje Software Junkies 0 28-10-2005 14:15
Call of Duty online werkt niet :( masterwebber Software Junkies 5 16-05-2004 13:13
[HELP] Call of Duty hangt... SiLaTroN Software Junkies 11 16-04-2004 16:45
Call of Duty Ultima Area 1337 11 9-11-2003 19:07

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.