| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Project Updates Augustus 2007 Auteur: Carpento - Geplaatst op: 31-08-07 / 19:14 - Type: caseviews Citaat:
__________________ Buiten functie | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Wie zullen we deze keer uitgekozen hebben ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik vind het gaaf dat ik ben uitgekozen, een hele eer Volgende week weer school, maar dan heb ik vaak meer zin in modden dan in de vakantie. Dus jullie horen vast nog wel wat van mij ![]()
__________________ Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? CiP > Phase 2 Casemodding CiP > Cubeleon |
| | |
| | #6 (permalink) |
| We maken als moderators van link:cm en link:cpl elke maand een selectie. (Ik als admin help ook een beetje kiezen trouwens). Wil je ook met je mod in de Project Updates ? Gewoon zorgen dat je een goeie mod hebt en een CIP-topic erover. Daarna is het afwachten geblazen. ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [PU] Project Updates Januari | Carpento | Frontpage Discussie Forum | 5 | 30-01-2008 22:42 |
| [PU] Project Updates September 2007 | Carpento | Frontpage Discussie Forum | 4 | 2-10-2007 13:14 |
| [PU] Project Updates Juli 2007 | Buffalo | Frontpage Discussie Forum | 5 | 19-08-2007 13:21 |