| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Het zal niemand ontgaan zijn, van alle op CaseJunkies verschijnende artikelen waren de caseviews danig in de minderheid. De achterliggende oorzaak is een combinatie van factoren. Het maken van een caseview is een intensief karwei waarbij modder en auteur redelijk wat informatie uit te wisselen hebben. Dat maakte het schrijven van een caseview tot een taak die steeds meer in verval is geraakt. We wilden nooit genoegen nemen met een kopietje van de CIP-topics, nieuwswaarde was het devies. Dat die beslissing op de lange termijn funest was valt niemand aan te rekenen, maar dat we er wat aan kunnen doen des te meer. Auteur: Carpento - Geplaatst op: 01-08-07 / 16:54 - Type: caseviews
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Onlangs kwamen we met de Projectlog update Juli 2007. Deze is geschreven door alle mods van Casemod Junkies en Casemod Project Logs. Laat hier eens weten wat je ervan vind enzo. Ik persoonlijk vind het een leuk hegeel geworden. Zo willen we elke maand een aantal casemods uitlichten voor op de frontpage. Uniek is de pagina Mod tips. Hierin staan mods waarvan we verwachten dat deze, met de nodige inzet, goede mods kunnen worden.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Leuk initiatief Ik moet maar weer eens mn best gaan doen op de case, nu ik eindelijk vakantie heb.
__________________ Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? CiP > Phase 2 Casemodding CiP > Cubeleon |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [PU] Project Updates September 2007 | Carpento | Frontpage Discussie Forum | 4 | 2-10-2007 13:14 |
| [PU] Project Updates Augustus 2007 | Carpento | Frontpage Discussie Forum | 6 | 1-09-2007 14:12 |