| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Fortron Zen 400 W Geplaatst op: 18-Jul- / 14:14, Door: Carpento Citaat:
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Frappant om te zien hoe er met hardware en bijbehorende namen geruild wordt, en dat een label dus ook niet altijd alles zegt. Ik ben persoonlijk niet zo kapot van passieve voedingen. De voeding die ik normaal gesproken gebruik hoor je ook nauwelijks, en dat is een veel betaalbaarder modelletje, eveneens 400 watt. Passief kost een flinke duit meer, en wat is de winst verder ?
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Mee eens, daarnaast mis je bij een passieve voeding ook weer een stukje airflow! Zo lang er een stille fan in je voeding zit komt hij echt niet boven de rest uit. En de fans zijn vaak vervangbaar. Ik kan me een reden indenken waarom je een passieve voeding zou willen hebben. Als je een HTPC hebt of zo dat zelf ook helemaal passief (of water) gekoeld wordt. Dan kun je er baat bij hebben een passieve voeding te hebben. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Het vervelende is dan weer dat passieve voedingen zélf wel airflow nodig hebben... Je moet hoe dan ook minstens één fan in je systeem hebben, of dat nou een casefan is of je voeding.
__________________ Those were the times... |
| | |