| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Dremel Engraver Geplaatst op: 25-Mei- / 10:12, Door: Buffalo Citaat:
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Ik heb er op CJ Live ook even mee mogen spelen, en dat beviel goed. Waar je met een gewone Dremel best wel wat oefening nodig hebt kun je met de Engraver veel eenvoudiger aan de slag. (En buiten dat, een Dremel + flexslang (onmisbaar bij graveerwerk imh is nogal wat duurder dan een complete Engraver )
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Mooie review, leuke plexigrafure trouwens. (zie ook crew forum voor details van mijn mening over de review)
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Op aanwijzing van Mr. Oizo nog een klein beetje bijgeschaafd. Zoals we het in de eerste versie stelden stond als minpunt vermeld dat Dremel geen schroevendraaier meelevert voor het vastmaken van de graveerpunt. Ik denk dat Buffalo hiermee doelde op de Multitools waar wel een moersleuteltje annex schroevendraaier meegeleverd wordt. Het hád leuk geweest als Dremel die ook in de verpakking van de Engraver had bijgevoegd, maar het is niet echt een minpunt te noemen. We zijn gewoon verwend :P
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| Citaat:
__________________ Heul nie! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ook, maar dat doen alle leveranciers wel. Ik vind dat Oizo een valide punt heeft als hij stelt dat elke modder een gereedschapskist in de buurt zou moeten hebben. Aan de andere kant vind ik ook wel dat zo'n schroevendraaiertje niet veel hoeft te kosten, en dus best meegeleverd zou mógen worden maar het noteren als minpunt doet geen recht aan de Engraver ![]() En zeg nou zelf, als je het al of niet meeleveren van een schroevendraaiertje als minpunt moet gaan noemen geeft dat wel aan dat er verder niks te vinden is :P
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| Citaat:
Dat elke modder een schroevendraaier heeft, moet je niet zeggen.. Ben een keer bij iemand geweest om een window in een case te zetten... poeh..
__________________ Heul nie! | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Laten we van een mug een olifant maken :P Ik durf iig wel te stellen dat de doelgroep die met een Engraver aan de slag gaat ook wel een schroevendraaier in huis heeft. Zo wel heel triest zijn als dat niet eens zo was ![]()
| | |
| | #9 (permalink) | |
| @ GBCHEATER: Ik wou hier eigenlijk niet zo mijn mening kwijt. Maar ook al leest Dremel mee, dit is mijn mening: Citaat:
@Carpento: Inderdaad levert Dremel bij de Multitools een gereedschapje mee, maar dit is een beetje anders. Dat betreft namelijk een schroevendraaier en moersleuteltje in 1! En dat kan ik mij best voorstellen. Alleen bij de Engraver heb je alleen maar een schroevendraaier nodig, dus vrij logisch dat Dremel dat niet mee levert.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Kijk je het meerdere soorten mensen. Twee daarvan zijn: 'Gewone' mensen en Klussers. Die 'gewone' mensen hebben geen of vrijwel geen gereedschap, dus doen vanzelfsprekend ook nooit iets aan klussen. Dus daar vind je ook geen modders (zoals dat iemand waar jij bij kwam, daarom moest jij het immers doen, omdat hij geen klusser is). Klussers die maken of repareren regelmatig wat zelf, die hebben dus redelijk veel gereedschap in huis. En alleen klussers zullen dan ook een Engraver kopen. Sterker nog, alleen klussers die veel gereedschap hebben zullen hem kopen, omdat een Engraver niet echt voor de hand ligt als je begint met gereedschap sparen. Snap je? Dus iedereen die een Engraver koopt, heeft een hele schuur vol met gereedschap, en dus een schroevendraaier. ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Toch even er op inspringend, als je buurvrouw wil beginnen met schattige drinkglazen / bloemenvazen / wandtegeltjes / weet ik veel wat te graveren, wat koopt ze dan denk je ? Dan is een Engraver een prima apparaatje, heel betaalbaar en eenvoudig in gebruik. Dan hoef je dus helemaal niet per definitie veel gereedschap te hebben. Maar goed, mensen zonder schroevendraaiers, daar kan ik met mn verstand niet bij :P
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| dremel | risc | Casemod Junkies | 18 | 1-11-2007 18:35 |
| Dremel <- | pr0wl | Elektronica Junkies | 24 | 14-06-2006 19:49 |
| Dremel | Warheart | Elektronica Junkies | 8 | 22-06-2005 14:08 |
| Dremel hoe en wat | Delslet | Casemod Junkies | 3 | 11-05-2003 22:53 |