| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Zalman CNPS7500-AlCu LED en CoolJag Falcon 92-Al Geplaatst op: 05-Apr- / 11:16, Door: Juize Citaat:
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Inderdaad opvallend, het enige wat ik me afvraag is de advies prijs. 49.95 euro? Wel erg hoog, voor dat geld heb je een 9*** serie's Zalman, en die presteren veel beter.
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Ik kon de verkoopprijs nergens vinden, en heb dus een belletje gepleegd met de leverancier van de samples (Space Promotion dus) en zij hebben me deze informatie gegeven. Let wel, dit is dus de prijs van één zaak, waar we normaliter een richtprijs nemen uit de beroemde pricewatch. Daar kan dus wel wat verschil in zitten ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Jemig! Wat heeft die Cooljag een verrotte afwerking van de voet Ik ben wel verrast door de prestaties van dat *minder mooie* ding! ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| De Zalman heeft wel een geringe hoogte en dat kan ook zijn voordelen hebben. Als je een SFF of een HTPC in elkaar aan het knutselen bent, dan blijkt 90% van alle (goede) luchtkoelers niet te passen. De Cooljag is een beetje een "tweederangs" koeler in mijn ogen. Maar ja, dat waren Noctua en Scythe toch in het begin ook een beetje. Wie weet wat Cooljag nog voor moois gaat brengen in de toekomst.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2003
| Ik stond ook verbaasd te kijken toen ik deze foto's zag en de bijbehorende resultaten.. Vindt de CoolJAG wel inmens lelijk maar doet het verrassend goed.. mischien iets meer design en afwerking en dan heb je voor het geld ook een leuke cooler :P
__________________ Asus M2N32SLi Deluxe - AMD A64 X2 5400+ @ 3.1Ghz -2 x 1Gb Dane Elec PC6400 - nVidia 7950GX2 @ 600 / 1600 - 2x250Gb Samsung - Lian Li PC70 Silver |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK] Zalman CNPS7500-Cu LED | Koradhil | Recycle Junkies (V&A) | 2 | 27-11-2007 20:03 |
| Zalman CNPS7700-Cu vs CNPS7700-AlCu | R@mon | Frontpage Discussie Forum | 0 | 7-01-2005 12:21 |
| Zalman CNPS7000A-AlCu Geinstalleerd. | Freakazoid | Cooling & OC Junkies | 33 | 27-12-2003 11:12 |