Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Frontpage Discussie Forum
Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 25-03-2007, 09:13   #1 (permalink)

ankh's schermafbeelding

Standaard Sponsers !!!!!

Een ding wat ik me een hele tijd heb afgevraagd is hoe komen jullie aan sponsers

Of chanteren jullie de boel :P
Oud 25-03-2007, 10:24   #2 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

dream on
Blackcrown is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25-03-2007, 10:38   #3 (permalink)

ankh's schermafbeelding

Standaard

Ik probeer gewoon een gesprek op te zetten op deze dooie zondag.
Oud 25-03-2007, 11:59   #4 (permalink)

Standaard

Vroeg ik me gister ook al af :P

Maar, alsnog, vindt ik het een beetje vreemd dat je 'zomaar' dingen van bepaalde fabrikanten gesponserd kan krijgen om een casemod te maken, behalve als je het volgende jaar bij hun in de stand gaat staan op een beurs, hebben ze er verder niets aan?
En er gaan uiteraard goede zakenrelaties aan vooraf.

Nou vraag ik me ook wel af, hoe kom je de 1e keer met bijvoobeeld een coolermaster-mod, die je zelf gefinancieerd heb, in de stand van coolermaster op een beurs?
Neovootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-03-2007, 12:57   #5 (permalink)

ankh's schermafbeelding

Standaard

Ik begrijp wat je bedoelt, eerst productiviteit (je kunsten laten zien, hoe je werkt, etc).

En dan als je naar NKCM ofzo gaat, je ''stouten schoenen'' aan trekken (zoals jij net zei)
en eerst beginnen met bijv. een gratis radiator, en steeds een stap hoger gaan waardoor ze op het laatste naar jou komen en jij niet meer naar hun.

Zo ongeveer???
Oud 13-04-2007, 18:22   #6 (permalink)

Koradhil's schermafbeelding

Standaard

Bij mij begon het met korting op een bestelling bij een webshop. Toen ik met mijn mods naar evenementen ging en de foto's daarvan op verschillende websites (waaronder natuurlijk mijn eigen) kwamen te staan, begon het eigenlijk vanzelf een beetje te lopen. 1 van mijn mods stond bijvoorbeeld op de HWI Dagen en daar heb ik zelf dan ook 3 dagen rondgelopen, en wat doe je die 3 dagen, precies praten met allerlei mensen. Op die manier kom je vanzelf in contact met de juiste personen. Aan de HWI Dagen heb ik dan ook 2 sponsors over gehouden (Revoltec/Be Quiet en Sapphire).
Verder als ik wat nodig heb dan stuur ik gewoon een mailtje, doe mijn verhaal, leg uit wat ik van plan ben te gaan doen, wat ik nodig heb en wat ik naderhand met de mod ga doen (evenementen). Ik verwijs dan vrijwel altijd naar mijn website die als mijn visitekaartje dienst doet (ik krijg soms complimenten van bedrijven over de goede kwaliteit van mijn site, het mooie design en de goede inhoud).
Koradhil is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reclame van sponsers en dergelijke jmw CaseJunkies Support en Feedback 2 25-05-2007 12:20
sponsers black magic Casemod Junkies 14 20-09-2003 09:53

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.