| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Geplaatst op: 01-Feb- / 13:57, Door: Koradhil ![]() Met de Mystique 632 heeft CoolerMaster weer een originele behuizing aan het assortiment toegevoegd. Uitgerust met veel toolless features en een strak uiterlijk zal deze behuizing bij een brede doelgroep in de smaak vallen. Een beetje CaseJunk zal met deze behuizing prima uit de weg kunnen voor een goede casemod. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Een genot om mee te werken vond ik deze case. Ik heb zelf ook een Mystique 631, die is identiek aan de 632 wat betreft de constructie, alleen de voorkant is anders. Ik heb alleen wel ondervonden dat hij eigenlijk wat aan de kleine kant is voor waterkoeling, toch ga ik het proberen bij de 631. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik vind het een mooie en vooral origineel ontworpen kast Alleen jammer dat het mechanisme aan de bovenkant zo bloot ligt, maar een beetje casemodder heeft daar natuurlijk zo iets voor ontworpen ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Startrek deuren.. lol daar was ik nog niet opgekomen :P Ik vind ze wel mooi maar ik vind het jammer dat de rest van het front bij de 632 geperforeerd is. Ook vind ik het jammer dat het balkje voorin oranje is. Bij de zilveren versie is die blauw dat is al beter Wel origineler trouwens, oranje. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] //Define. (Mystique) | Qaos | Casemod Project Logs | 30 | 3-07-2007 22:06 |
| [LOG] Mystique | Koradhil | Casemod Junkies | 179 | 15-06-2007 10:27 |