| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| AMD wilt af van de processors die alleen met DDR-geheugen werken en stopt daarom aan het eind van het jaar met het verschepen van de socket 939 processors. De varianten voor socket 754 zullen nog een kwartaal langer te koop zijn en verwacht word dat na het uitfaseren van de 939-serie deze ongeveer met tien procent in prijs zullen dalen. Wil je toch overstappen dan is AM2 aan te raden. _____________________________________ [KNIP ivm normen en waarden!] Ik een mooi moederbord kopen met het welbekende socket 939, zodat ik later mooi kan upgraden naar een Dual Core 5 ghz ofzo. En dan halen ze de boel van de productie! Als ik nu wil upgraden zal ik een nieuwe AM2 socket processor moeten, plus een moederbord die dat heeft, en ook nog eens DDR2 geheugen! Godverdorie. Ze weten wel hoe ze zoveel mogelijk geld moeten aftroggelen! Maar niet hoe ze hun klanten moeten houden! Zo stap je toch ook over naar Intel met kramp in je kanis! Dan maar hopen dat ze tegen de tijd dat ik wil upgraden nog verkocht worden in de winkels. Dan zullen ze waarschijnlijk niet meer gemaakt worden. Anders wordt upgraden wel heel erg duur!
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #3 (permalink) | ||
| Citaat:
EDIT: en over die intel; zal vast wel weer duur zijn. Ik wacht wel tot de tijd rijp is, ik wil namelijk nog niet overstappen... EDIT2: BTW: zit een klein foutje in de NF; Citaat:
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | ||
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Back ontopic svp! :/
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Socket 775 koeler | Bliksem | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-06-2006 12:51 |
| socket 370 wc blokkies | whocarez | Cooling & OC Junkies | 23 | 14-06-2004 23:21 |
| [Cpu Koeler] socket 478 | BraXaetor | Casemod Junkies | 15 | 24-02-2004 15:36 |
| van Socket 423 naar Socket 478 | Acrylic_MoD | Hardware Junkies | 16 | 22-08-2003 22:50 |
| Socket 462 cooler | Ragon | Cooling & OC Junkies | 9 | 16-04-2003 11:47 |