| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Antec Nine Hundred gaming case Geplaatst op: 29-Nov- / 00:46, Door: Carpento Voor het eerst in de geschiedenis van CaseJunkies passeert een product van Antec de revue. Lijdend voorwerp in deze review is de Nine Hundred behuizing, die nog niet zo lang op de markt is. Een ingetogen behuizing, die niettemin wat aardige features herbergt.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Als je een behuizing zoekt die goede koeling combineert met stilte: acuut stoppen met zoeken. Zelfs met alleen de 20 cm fan op de laagste stand, en de andere fans uitgeschakeld bleef ons testsysteem prima op temperatuur. Nou is dat geen heethoofdig systeem, maar deze behuizing is tot nu toe absolute winnaar wat betreft koelprestaties. Leuk om te vermelden: Antec heeft in de handleiding een aparte paragraaf gewijd aan het opbergvakje. Daarin wordt afgeraden 'items die vloeistof bevatten' in het bakje te plaatsen. Daarbij moeten we volgens Antec denken aan drinken, parfums, en ook: brandende kaarsen... Wat een tegenvaller met de kerstdagen voor de deur ![]()
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Als ik eerlijk mag zijn, vind ik hem eigenlijk heel lelijk. :P Die bovenkant bijvoorbeeld, zie het nut niet en het staat niet in het design. ![]() Sommige kasten van Antec vind ik daarentegen echt wel mooi, vind deze helaas toch een beetje tegenvallen. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Waarvan ontgaat je het nut ? Van dat bakje of van die fan ? Dat bakje vind ik ook niet echt toegevoegde waarde hebben, maar die fan definitely wel ! En mooi ? Ach, ik vind 'm prima te pruimen, en is nog eens goed te modden ook.
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Uiterlijk blijft een kwestie van smaak natuurlijk. Die fan zal best wel nut hebben, maar waarom ze dat nou weer helemaal in een soort van schuine top-module moeten steken vind ik nogal overbodig. Daardoor betwijfel ik ook de graad van modbaarheid. Tuurlijk, elke case valt te modden, maar de een wat minder dan de ander. Echt hoog schat ik de modbaarheid van deze case niet echt in. Ik zie gewoon minder coole modtoepassingen in deze case, dan als ik bijvoorbeeld ff naar een CM stacker kijk. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 mei 2006 Locatie: Valkenswaard
| Ik vind dat bakje bovenop wel handig om je usb-stick of mp3 in te leggen, die ben ik tog altijd kwijt als ik ze nodig heb. En ik ben iemand die van stilte houd, en zo te lezen zit dat met deze case wel goed ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik had hiervan ook al een review op Bit-Tech.net gelezen en daar waren ze er toch minder tevreden over; inbouw-geklungel en te hoog prijskaartje. Met dat laatste ben ik het zo-ie-zo al eens gezien de foto's.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| RaidMax Cobra Gaming case | defecto | Frontpage Discussie Forum | 14 | 25-04-2004 00:07 |