Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Frontpage Discussie Forum
Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 28-11-2006, 22:24   #1 (permalink)

Standaard MX Revolution

Eerst even beginnen met de opmerking dat het tweede "scrollwiel" de naam scrollwiel niet verdient. Eerder iets van schijf draai toets ofzo, want ze doet niets (jah, ik heb me zaterdag die muis aangeschaft, allemaal weggegooid geld im. Je gebruikt het eigenlijk gewoon niet.

Mijn opmerking is ook nog dat de feitelijke scrollknop niet clickable is, vervelend in Firefox wanneer je een venster dat normaal niet in een nieuw tabblad opent dat wel wil laten doen.

Dan ook nog dat ze barslecht reageert, dit is mijn eerste draadloze muis, en het blijft echt de laatste, mijn receiver staat een meter verder op dezelfde hoogte en soms blijft de muis gewoon hangen.

Het enige voordeel van deze muis is dat het scrollwiel blijft doorrollen ja, maar dan vraag ik me af wat het eigenlijke echte voordeel hiervan is. Ik ging vroeger naar de balk, en dat zal ik nu nog blijven doen aangezien ik die MX Revolution gewoon op straat gooi en verder blijf gaan met mijn G5.

Bij deze ook even dat moest er interesse zijn van jullie om ze te testen, bij betaling van de verzendingskosten heen (en terug, en ik woon in Belgė ) mag je ze een paar weken uitproberen. Ik zal ze in ieder geval al niet missen. Ik heb het hier wel even tegen de crew, niet tegen random forumleden
Wolgarnaal is offline  
Oud 28-11-2006, 22:38   #2 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard Re: MX Revolution

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolgarnaal
bij betaling van de verzendingskosten heen (en terug, en ik woon in Belgė )
Pfft, weet je wat dat kost Zo te lezen hoeven we niet al te happig te zijn

Doe mij maar gewoon m'n MX510
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CIP] Revolution dj_dysaster Casemod Project Logs 13 27-12-2004 09:54
Republic: The Revolution opstart probleem la_fusion Software Junkies 4 20-08-2004 14:30
The Zwarte Piet Revolution Is About To Begin Solomon Area 1337 17 6-12-2003 15:01

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.