| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 november 2006
| Wederom is op het startscherm onder revieuws de X-Gear X-Wing case te vinden. Ik heb de case eens goed zitten bekijken. Wat mij echter opvalt is dat het design min of meer van Alienware is gejat. Alleen hebben ze een stuk plexi aan de zijkant gemaakt. Ter vergelijking heb ik hier 2 foto's, één van de X-Gear X-Wing case en één van de Alienware Area 51 meen ik? ![]() X-Gear X-Wing case ![]() De Alienware Area 51 Wat mij opvalt is dat de vinnen aan de Linker en rechter onderkant: (gezien van de voorzijde) Bij alienware ook voorkomen. Zeer opvallend is zelfs het Alien Logotje aan de voorzijde. Dit is het handelsmerk van alienware. Mischien reden voor alienware om hier iets mee te doen? wat vinden jullie? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Ja maar mijn eerste blik op de case zou zeggen dat het een Pc van alienware was, Die effe flink was aangedikt. Het is een mooie case, maar hij zou de strakke lijnen van de alienware systeemkasten niet halen Die dingen zijn gwn Uber Goed. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2006
| Is het niet leuk dan om te doen alsof je een Alien pc hebt, terwijl ie eigenlijk veel goedkoper is? Ik ga in januari die case kopen, denk ik. In België is ie geen 60 euro, maar 52. Leuk dat ik hiermee alle clichés van "onder de 100 euro heb je geen deftige case" ga doorbreken ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2006
| Ik ga er zeker niet mee opscheppen hoor, vind het voor mezelf gwn leuk dat dat logootje erin staat ![]() En welke factoren bepalen eigenlijk wat een deftige case is en wat niet? Voor mij is eigenlijk alleen het uiterlijk belangrijk aan geluid valt een mouw te passen ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Dan is het wel te hopen dat jij een exemplaar treft wat iets degelijker in de lak zit dan ons testexemplaar. De lak daarvan was onzorgvuldig aangebracht, en bovendien erg dun, zodat beschadigingen al snel tot op het metaal gaan In de review laat ik me voorzichtig uit, en dat zal ik nu dan ook doen: ik vind het geen aanrader.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| ja jammer van de lak, maar mischien kan je em een keer overspuiten ofzo. ik weet niet of alles makkelijk te demonteren is. Ik vind hem een beetje te kitsch deze kast. maar ieder zijn mening ![]() [EDIT] huh, Twee Sinterklaasen?..... er zit vast een hulpsinterklaas bij. [/EDIT] |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| X-gear 888-series C888K 400W case (black) | dontje | Casemod Junkies | 7 | 24-01-2007 19:05 |
| LAN Gear? | DeadEyez | Shop Junkies | 13 | 28-03-2006 17:46 |