Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Frontpage Discussie Forum
Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 29-10-2007, 14:45   #16 (permalink)
Moderator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijltjetweety
1 kuis dan af en toe je forum eens op
2 als je leest waar het topic over ging kan je de verwijzingen gemakkelijk volgen
3 het niveau lijkt me hier ver beneden het vriespunt
1) Oude topics kunnen prima als naslag dienen als problemen na zeer lange tijd weer opduiken. Bovendien levert het onnodig veel werk op als we alle topics na een aantal maanden zonder activiteit op slot moeten gooien. Wij verwachten van onze gebruikers dat zij ook enigzins opletten en topics niet klakkeloos omhoog schoppen, tenzij ze een echt nuttige toevoeging aan het betreffende topic hebben.
2) De discussie ging over het aanwezige aantal ATA-connectoren. De een dacht dat er twee aanwezig waren, de ander was van mening dat het een ATA-connector en een floppy-connector was. Als je mijn opmerking iets beter gelezen had, dan had je gezien dat het mij om de opmaak van de tekst gaat. Lees vooral eens de forumregels door om te ontdekken wat ik bedoel...
3) Doorgaans is het reuze gezellig op dit forum, maar op het moment dat iemand met zijn eerste post ongeveer alle forumregels en nettiquette aan zijn laars lapt, dan worden moderators erg gauw chagrijnig.
Oud 29-10-2007, 15:15   #17 (permalink)

Standaard

nou daar het mijn 1e post en opzoeking was dacht ik in dezelfde geest te reageren als zeg maar 'sluit je gezicht' of jongens toch (zie je het dan niet) staat er net niet bij
t' is maar wat je gezellig noemt, maar als dit de 1e topic is die ik tegenkom, lijkt het me de normaalste zaak v d wereld om hier rechtuit mijn gedacht te zeggen
moest je vorig jaar maar opgetreden hebben ipv nu tegen mij.
of zijn er hier ook leden met voorkeursbehandeling mss???
kuis toch maar af en toe eens, dat zal dan minder misleidend zijn voor nieuwkomers.
nijltjetweety is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-10-2007, 15:50   #18 (permalink)

Standaard

Je hebt gelijk dat je als nieuwkomer mischien niet meteen ziet dat het een oud topic is, dat kan iedereen gebeuren, maar om dan meteen Demoniac 'onder vuur te nemen' en dan ook nog eens de spellings regels aan je laars te lappen is toch niet nodig? Het is hier inderdaad doorgaans heel gezzelig, maar als jij er door heen komt met dit soort reacties daalt het niveau mischien wel tot onder het vriespunt.. Als we het allemaal leuk houden en ons aan de regels houden blijft het hier ook leuk en gezzelig. Bovendien als je op de link van Demoniac had geklikt had je onder andere dit gelezen: "Bij e-mail doet men er daarom verstandig aan terughoudend te zijn, met name in de manier waarop men kritiek verwoordt. De nettiquette kan verschillen per forum, nieuwsgroep of chatprogramma. Over het algemeen wordt het overdadig gebruik van hoofdletters beschouwd als erg schreeuwerig en storend. Op fora wordt het gebruik van hoofdletters en punctuatie over het algemeen erg gewaardeerd, terwijl dit bij chatprogramma's als MSN niet noodzakelijk is."

P.S, Ik ben dan mischien geen mod maar dit moest ik toch even kwijt
(><)
/_|_\ <- Biobunny
Biokipje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-10-2007, 18:39   #19 (permalink)

GC_Vos's schermafbeelding

Standaard

Laatste offtopic toevoeging: vrede op aarde!

(CJ is normaal best gezellig hoor.)
GC_Vos is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sli of crossfire of beide? Wava Hardware Junkies 16 9-12-2007 22:25
Ati Crossfire freekos007 Hardware Junkies 18 27-06-2006 11:13
Crossfire cable where to get? twisted_mind Hardware Junkies 6 27-01-2006 14:34
SLI vs. Crossfire | Nvidia vs. ATI stonestrong Hardware Junkies 15 1-07-2005 18:08
Sapphire 9600 XT 256MB naar een Sapphire 9800 XT 256MB xoxide Cooling & OC Junkies 9 1-11-2004 18:06

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.