| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
2) De discussie ging over het aanwezige aantal ATA-connectoren. De een dacht dat er twee aanwezig waren, de ander was van mening dat het een ATA-connector en een floppy-connector was. Als je mijn opmerking iets beter gelezen had, dan had je gezien dat het mij om de opmaak van de tekst gaat. Lees vooral eens de forumregels door om te ontdekken wat ik bedoel... 3) Doorgaans is het reuze gezellig op dit forum, maar op het moment dat iemand met zijn eerste post ongeveer alle forumregels en nettiquette aan zijn laars lapt, dan worden moderators erg gauw chagrijnig. | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 oktober 2007
| nou daar het mijn 1e post en opzoeking was dacht ik in dezelfde geest te reageren als zeg maar 'sluit je gezicht' of jongens toch (zie je het dan niet) staat er net niet bij t' is maar wat je gezellig noemt, maar als dit de 1e topic is die ik tegenkom, lijkt het me de normaalste zaak v d wereld om hier rechtuit mijn gedacht te zeggen moest je vorig jaar maar opgetreden hebben ipv nu tegen mij. of zijn er hier ook leden met voorkeursbehandeling mss??? ![]() kuis toch maar af en toe eens, dat zal dan minder misleidend zijn voor nieuwkomers. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Je hebt gelijk dat je als nieuwkomer mischien niet meteen ziet dat het een oud topic is, dat kan iedereen gebeuren, maar om dan meteen Demoniac 'onder vuur te nemen' en dan ook nog eens de spellings regels aan je laars te lappen is toch niet nodig? Het is hier inderdaad doorgaans heel gezzelig, maar als jij er door heen komt met dit soort reacties daalt het niveau mischien wel tot onder het vriespunt.. Als we het allemaal leuk houden en ons aan de regels houden blijft het hier ook leuk en gezzelig. Bovendien als je op de link van Demoniac had geklikt had je onder andere dit gelezen: "Bij e-mail doet men er daarom verstandig aan terughoudend te zijn, met name in de manier waarop men kritiek verwoordt. De nettiquette kan verschillen per forum, nieuwsgroep of chatprogramma. Over het algemeen wordt het overdadig gebruik van hoofdletters beschouwd als erg schreeuwerig en storend. Op fora wordt het gebruik van hoofdletters en punctuatie over het algemeen erg gewaardeerd, terwijl dit bij chatprogramma's als MSN niet noodzakelijk is." P.S, Ik ben dan mischien geen mod maar dit moest ik toch even kwijt ![]() |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 29 oktober 2002 Locatie: Heerlen
| Lees de CaseJunkies Policy voor je een bericht plaatst Dat staat bovenaan elk subforum, doe er je voordeel mee, huisregels maken het voor iedereen wel zo duidelijk en het blijft gezellig. Twee dikke vliegen in een klap!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sli of crossfire of beide? | Wava | Hardware Junkies | 16 | 9-12-2007 22:25 |
| Ati Crossfire | freekos007 | Hardware Junkies | 20 | 27-06-2006 11:13 |
| Crossfire cable where to get? | twisted_mind | Hardware Junkies | 8 | 27-01-2006 14:34 |
| SLI vs. Crossfire | Nvidia vs. ATI | stonestrong | Hardware Junkies | 18 | 1-07-2005 18:08 |
| Sapphire 9600 XT 256MB naar een Sapphire 9800 XT 256MB | xoxide | Cooling & OC Junkies | 9 | 1-11-2004 18:06 |