| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Temple Of Nod by: Edvuld Dat games een basis zijn voor vele casemods is al meermaals bewezen. Zo ook Temple of Nod, die gebaseerd is op een gebouw uit het spel Command & Conquer. De constructie werd vervaardigd uit acryl en aluminium, en is afgewerkt met behoorlijk wat graveerwerk. Het bouwwerk heeft iets weg van een kreeft, en wat het helemaal afmaakt zijn de vele ledjes die het geheel prachtig doen oplichten. Linkje. Auteur: Stievius - Geplaatst op: Do 21 september 08:47 - Bron: Bit-tech.net
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Zeer zeer mooi! Ik zag dat echte gebouw, en daarna het resultaat van de casemod. En ik kon het niet laten; Here Jezus moest zijn naam (weer eens) horen. Erg mooi! Vooral dat rood oplichtende plexiglas. ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CCIP] C&C tiberian sun temple of nod | cyclonite | Casemod Project Logs | 28 | 29-11-2007 13:16 |
| Temple of Nod CM | PeaceMaker | Casemod Junkies | 10 | 6-09-2005 16:36 |