Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Frontpage Discussie Forum
Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 5-09-2006, 21:10   #1 (permalink)

Koradhil's schermafbeelding

Standaard [NF] CoolerMaster Mars CPU-Cooler

Auteur: Samurai - Geplaatst op: Di 05 september 10:03 - Bron: CoolerMaster

Bij CoolerMaster heeft men weer een artikel aan het lijstje van aangeboden hardware toegevoegd. De nieuwe CPU-cooler die "Mars" gedoopt werd ligt nog niet overal in de rekken, en hoewel CoolerMaster stelt dat de koeler nog niet officieel is uitgebracht zijn er al exemplaren in webshops opgedoken. De cooler zelf zou niet alleen goed presteren, ook is het een designtechnisch pareltje.
Koradhil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-09-2006, 21:13   #2 (permalink)

Koradhil's schermafbeelding

Standaard

Van deze mooie koeler heb ik het prototype nog gezien een half jaar geleden. Ferry en ik hebben op CeBIT een aantal prototypes van Coolermaster mogen bekijken. We hebben ook veel tips gegeven toen. Het logo bovenop de koeler heb je aan mij te danken (in het prototype kon je nog gewoon de uiteinden van de heatpipes zien).
Koradhil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-09-2006, 21:17   #3 (permalink)
Moderator

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Om eerlijk te zijn...

Ik vind het een Übervet ding (sorry om het zo uit te drukken maar zo denk ik erover )

Echt, dit is gewoon een lust voor het oog!
Oud 9-09-2006, 14:31   #4 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koradhil
Van deze mooie koeler heb ik het prototype nog gezien een half jaar geleden. Ferry en ik hebben op CeBIT een aantal prototypes van Coolermaster mogen bekijken. We hebben ook veel tips gegeven toen. Het logo bovenop de koeler heb je aan mij te danken (in het prototype kon je nog gewoon de uiteinden van de heatpipes zien).
Ja dat was cool toen, hij is wel een stuk mooier geworden ook. Alleen 1 ding is niet gewijzigd: de gelapte bodem.
_ferry_ is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Doom 3 : Project Mars City Casemod Ragon Frontpage Discussie Forum 5 11-02-2005 21:47
Cooler Master Vortex Dream CPU Cooler Hummel-X Frontpage Discussie Forum 9 28-08-2004 23:11

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.