| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Nee, het is wel goed met deze tutorial erbij... Ik moet namelijk nog altijd een behuizing LEREN spuiten. Heb ik nog nooit gedaan :P EDIT: Typfoutje: Er zijn verschillende methodes voor, maar het werkt prima afwasmiddel, dit vreet niet aan het metaal en verwijderd toch al het vet. Je vergeet MET voor afwasmiddel. En, ik las dat je verlaag voor Metaal moet zijn? Mijn vader (weet veel van verfen etc.) die zei dat de grondverf voor metaal moet zijn, dat dan de verflaag ZELF niet meer uitmaakt... EDIT#2: Op pagina 3 staan nog [i] en [i] symbolen.. EDIT#3: Mooie tutorial! Echt leerzaam (voor mij tenminste). Good Work!
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 september 2005 Locatie: Maastricht
| Super Tut!! Ik ga binnenkort een oude kast spuiten en ik wil gebruik maken van deze tutorial. Nou heb ik een vraagje: Zijn deze Spuitbussen gekocht bij halfords? Ik zou deze case wat ik nu heb ook graag zwart maken , en het eind resultaat vind ik zeer mooi. ![]() Alvast bedankt. ![]() |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De laatste keer dat ik bij Halfords was hadden ze spuitlak van Dupli-Color staan en dat werkt samen met Motip. Heb er zelf ook al een hoop mee gespoten en nooit problemen gehad. (de locale verfspeciaalzaak verkoopt het, dan zal het sowieso geen rommel zijn) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Spuiten standaard pc behuizing! | Niels van de Poll | Casemod Junkies | 1 | 12-04-2007 15:08 |
| Plexiglas spuiten | Vosse | Casemod Junkies | 15 | 28-01-2007 15:14 |
| Spuiten? | CyberStorm | Casemod Junkies | 20 | 30-10-2004 09:26 |
| Plexi spuiten? | Maffen | Casemod Junkies | 5 | 1-05-2003 23:51 |