Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Frontpage Discussie Forum
Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 24-08-2006, 00:09   #1 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard CaseJunkies zoekt: JOU ?

CaseJunkies zoekt: JOU ?

Auteur: Carpento - Geplaatst op: 24-08-2006 / 01:03 - Type: Crew
Oud 24-08-2006, 00:13   #2 (permalink)

Standaard

Mijn eerste keer als verantwoordelijke voor het personeelsbestand, een vacature. Het kan je niet zomaar ontgaan zijn, de afgelopen tijd zijn er heel wat crewleden vertrokken. De redenen waren veelal persoonlijk, en die doen er ook niet zo veel toe.

Het huidige team van crewleden heeft er maar mooi voor gezorgd dat we de vakantie overleefd hebben, maar toch kunnen we wel wat enthousiaste collega's gebruiken. Vandaar deze oproep.

We zoeken géén forummoderators, wil je daarvoor solliciteren, bespaar je gerust de moeite Voorlopig hebben we alleen medewerkers die wekelijks een uurtje bezig willen zijn met het up-to-date houden van de frontpage.
Oud 24-08-2006, 03:00   #3 (permalink)

Standaard

Misschien handig om te vermelden hoe de solicitanten contant moeten zoeken , ik neem aan een PM naar Carpento .

Het posten van nieuws e.d. dus, ik ken de weg wel redelijk op het internet, maar naar het zoeken naar nieuw e.d. heb ik eigenlijk geen ervaring. Ik denk er nog even over na!

En nog 2 vraagjes. Hebben jullie nog geen mensen op het oog? Bijvoorbeeld mensen die veel actief zijn met goed taal gebruik en zich ook nog is aan de regels houden !
En is er een overzichts pagina waar alle crew leden staan + vermelding van de funtie?

Edit: Lees nu pas het frontpage bericht , email naar carpento dus.
tukkerpride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-08-2006, 09:11   #4 (permalink)

Standaard

Een crewoverzicht zit ergens ver in de frontpage verstopt: *hier dus*

En nee, we hebben geen mensen op het oog. Mensen op het forum kunnen wel in goede zin opvallen, maar daarmee is niet gezegd dat ze ook wat zien in de functie van frontpagemedewerker, dat staat redelijk los van elkaar.

Iedereen is vrij om mijn mailbox te voorzien van een sollicitatie dus
Oud 24-08-2006, 09:52   #5 (permalink)

Standaard

Ik zit nog te twijfelen... Het lijkt mij wel leuk, maar ik weet niet of het mij lukt. Ik heb bijvoorbeeld maar een klein groepje sites in mijn favorieten waar ik zulk nieuws kan vinden.
Belangrijker nog: Wat moet ik zoeken? Dat Britney Spears een Intel heeft, gaat niemand wat aan. Maar wat moet ik wel zoeken?

Als iemand van de crew mij wil helpen en wat tips wil geven, dan zou ik de taak wel op mij kunnen nemen. Ik heb er namelijk al vaker aan gedacht, maar ik stuurde de gedachte weer weg met: "Dat het veel te moeilijk is" etcetera.

Dus als iemand mij zou kunnen helpen (in het begin), zou ik dat erg op prijs stellen. Mits, ik gekozen wordt natuurlijk! :P

De volgende sites heb ik in mijn favorieten waarvan ik denk dat ik ze kan gebruiken:

Bit-Tech.net
MadShrimps.be
Bjorn3d.com

De volgende sites heb ik in mijn geschiedenis gevonden waar ik misschien wat aan heb:

ModTheBox.com
XbitLabs.com
Mods4you.de (Duits!)

Weet je wat? Ik solliciteer gewoon, en ik zie wel!
Oud 24-08-2006, 09:56   #6 (permalink)

Standaard

Met de crew hebben we een link database samengesteld. In het begin is het wel redelijk moeilijk om nieuws op te sporen en er een verhaaltje rond te maken enz. Maar na een week of 3 gaat dit al veel vlotter

PS: Ik wil je in het begin wel helpen hoor
Oud 24-08-2006, 10:26   #7 (permalink)

Standaard

Ik heb zojuist de sollicitatie-brief verstuurd, ik wou het als een informele brief samenstellen, maar het liep uit tot een formele brief.

Ik heb wel opgelet op school!
Oud 24-08-2006, 11:17   #8 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Beter formeel zonder spelfouten, dan informeel vol spelfouten. Casejunkies houden wel van een beetje professionaliteit. Ik kan je nu al vertellen dat je niet met zo'n mailtje aan moet komen:

Hey Carpento,

Ik ben mr. Oizo van het Casejunkies forum, je weet toch? Jij crew zoeken? Ik wil wel meehelpen. Lijkt me erg lachuh om te doen enzo. Casejunkies is vet, dus ik wil wel meelhelpe met nieuws poste. Misschien later ook een revieuwtjuh, lijkt me ook wel lachuh!

Owja, voor als je nog wat dingen van me wilt wete:
Nickname: mr. Oizo
Leeftijd: 12
Hobby's: Casemodden :P en chilluh met m'n vrienduh!

mzzl,

mr. Oizo
Blackcrown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-08-2006, 11:21   #9 (permalink)

Standaard

Ik peins er ook nog over om misschien te solliciteren. Maar ik bezoek namelijk niet zo veel nieuwssites enz. Dus weet ik het nog niet helemaal.
Xghost is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-08-2006, 11:29   #10 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackcrown
Beter formeel zonder spelfouten, dan informeel vol spelfouten. Casejunkies houden wel van een beetje professionaliteit. Ik kan je nu al vertellen dat je niet met zo'n mailtje aan moet komen:

Hey Carpento,

Ik ben mr. Oizo van het Casejunkies forum, je weet toch? Jij crew zoeken? Ik wil wel meehelpen. Lijkt me erg lachuh om te doen enzo. Casejunkies is vet, dus ik wil wel meelhelpe met nieuws poste. Misschien later ook een revieuwtjuh, lijkt me ook wel lachuh!

Owja, voor als je nog wat dingen van me wilt wete:
Nickname: mr. Oizo
Leeftijd: 12
Hobby's: Casemodden :P en chilluh met m'n vrienduh!

mzzl,

mr. Oizo

Neee joh! Zo is de PM helemaal niet! Het is dat ik de PM niet meer heb, (tenzij ergens een SENT ITEMS staat) maar ik zal hem wel even naar je sturen zodat je het kunt zien. Maar zoals jij hebt is hij helemaal niet! Op school leer ik al dit soort dingen, en dus zal ik het ook niet slecht aanpakken. Op school leer ik allerlij dingen als Presenteren, (Sollicitatie) Brieven maken etc.

Edit: Met informeel bedoel ik niet zoals jij (misschien) denkt; snel even wat typen, soms wat fouten, maar dat maakt niet uit. Zo is dat helemaal niet.

Formele brief: Stuur je naar een onbekende, of belangrijk persoon bv: Directeur C1000?.
Informele brief: Stuur je naar bv vrienden, kennissen etc.

Formele brief zitten dingen in zoals:

Geacht heer/mevrouw, ..............................24 Augustus 2006 Te Roden.
Ik hoop spoedig van u te horen.
Met vriendelijke groet,
Hilco Hager
06-123 456 789

Informele brief is een beetje zoals:

Hallo Carpento,
Ik zag zojuist een pagina waar CJ vraag om sollicitanten. Ik heb eens na zitten denken en.... blablabla
Groetjes,
Hilco Hager

Ik heb besloten een informele brief te schrijven, omdat ik een formele niet heel erg nodig vond dit keer, en ik jullie toch een beetje ken. (zo zie ik het...). Maar, toch liep mijn PM uit op formeel gezien de samenstelling.
Oud 24-08-2006, 18:29   #11 (permalink)

Koradhil's schermafbeelding

Standaard

Wat betreft het zoeken van nieuwsberichten, dat is gewoon een kwestie van een aantal vaste sites afgaan om te kijken of er wat interessants tussen zit. Veel andere websites hanteren een zelfde soort newsflash systeem als CJ, waar dus alleen een link een een korte tekst wordt geplaatst. Deze sites plaatsen dus met grote regelmaat een berg nieuwe links naar allerlei artikelen. Ik ga meestal gewoon dit soort verzamelsites af, en kom op die manier dus terecht bij andere sites waar de volledige artikelen staan. Zodoende is het dus niet eens nodig een gigantische lijst favortieten te hebben. Om eens een voorbeeld te geven: Overclocker Cafe plaatst dagelijks een groot nieuwsbericht (soort van nieuwsbrief) met daarin links naar allerlei andere sites.
Koradhil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-08-2006, 19:55   #12 (permalink)

Standaard

Lol, is dat het overclockers cafe? :P
Oud 24-08-2006, 20:06   #13 (permalink)

Koradhil's schermafbeelding

Standaard

Sorry, verkeerde Ctrl-V :P Link is nu wel goed.
Koradhil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-08-2006, 21:57   #14 (permalink)
Moderator

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Hier heb ik ook al een tijdje overna zitten denken, en net als sommigen, heb ik geen idee hoe dat nu precies in zijn werk gaat. Nu weet ik dat ik dat dus heel snel ga leren àls ik word aangenomen. Maar snappen jullie mijn twijfel?

Ik denk dat ik het toch maar ga wagen

Carpento, kijk je mailbox nog even na
Oud 24-08-2006, 22:52   #15 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koradhil
Sorry, verkeerde Ctrl-V :P Link is nu wel goed.
Haha, dan mag je hopen dat het niet die ene (jeweetwel) site was, die je net in je CTRL-C had Nee grapje.

Ontopic: Ik denk dat als ik mee mag helpen, dat het misschien wel heel leuk is!
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CREW] CaseJunkies zoekt versterking Carpento Frontpage Discussie Forum 17 28-06-2007 23:32
CaseJunkies zoekt versterking Carpento CaseJunkies Mededelingen 0 23-06-2007 21:14
Onderwerp wat je zoekt bestaat niet ! Raptor CaseJunkies Support en Feedback 1 2-12-2004 18:51
Sunbeam zoekt de stilte uzuri Frontpage Discussie Forum 6 16-01-2004 21:24

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.