| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Gefeliciteert! En mag het nog lang doorgaan zo! Ik heb er dan (denk ik) iets van 200 of 300 gelezen, maar die bevielen mij wel! Zo doorgaan! (CJ is de 1ste site waar ik elke keer als de pc is gestart op kijk, NA mijn mail. Dat doe je toch goed!) CaseJunkies ![]() EDIT#1: zie zojuist: Archief: 2548 Artikelen. hmm? Dat 2500e artikel zou dus het 2547e moeten zijn? ofniet? EDIT#2: Kunnen wij die artikelen van het verleden ergens te lezen krijgen? Misschien staat er nog wat leuks tussen...
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| FF achter de schermen een overzichtje opgezocht: Artikelen Online Reportage: 2128 (dit was de voorloper van de nieuwsflashes, vandaar zoveel) Reviews: 301 (net de 300e gehad, ook een mooi rond getal) Tutorials: 32 Caseviews: 16 Crew Mededelingen: 33 Casejunkies live!: 41 Nieuwsflashes tellen dus niet mee in de artikelstatistieken. En stiekem zijn het er niet exact 2500, het is nummer 2500. Er missen er links er rechts een paar ![]() En alle artikelen kun je gewoon nog nalezen hoor ![]() Reportages Reviews Tutorials
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Nieuwsflash] Luxeed ontwikkelt LED-toetsenbord | Carpento | News & Review Junkies | 3 | 14-03-2007 17:35 |
| Casejunkies @ HCC | CerandoX.nl | Events Junkies | 50 | 26-10-2004 16:38 |