| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Auteur: Koradhil - Geplaatst op: 09-08-06 / 07:02 - Type: reviews <center> </center>Op zoek naar een nieuwe videokaart zonder te veel geld uit te willen geven? De EVGA e-GeForce 7600GT KO is een kaart uit het middensegment van de markt, maar kan toch alle nieuwe games goed draaien, zonder alle settings op zijn laagst in te moeten stellen. We vergelijken in onze review de EVGA 7600GT KO met onze eigen 6600GT, het kleinere broertje van de 7600GT. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Zo blijkt uit de review vind ik dit een erg mooi kaartje Hij is precies net zo groot als mijn 6600GT, stiller en sneller. En aangezien mijn 6600GT voor een HTPC is, mis ik de tv-out daarop best wel. Gelukkig werkt de tv-out van de 7600GT wel perfect. Jammer dat de kaart weer weg moet... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| ik kwam tot mijn grote verbazing vandaag een groot aantal van deze kaarten tegen in het asortiment van de winkelketen waar ik voor werk, ze waren nog niet verkrijgbaar, maar stonden in bij evga, die gaan we dus leveren, waar ik zeer tevreden mee ben. gezien t feit dat ik dus mooi van de personeelsprijs kan profiteren die lager uit komt dan op de pricewatch van tweakers ![]() erg mooie kaarten, al ben ik wel benieuwd naar de disclaimer voor die 10 jaar garantie. ik kan me niet voorstellen dat je een nieuwe krijgt als je aan komt zetten met een rokend kaartje omdat hij te ver is overgeklocked...
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Voor meer info over de lifetime warranty zie http://www.evga.com/support/lifetime/ |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ervaringen EVGA | rietveld | Hardware Junkies | 5 | 5-11-2007 19:36 |
| [TK] Point Of View Geforce 7600GT 256mb AGP8X | rietveld | Recycle Junkies (V&A) | 1 | 29-10-2007 15:26 |
| GeForce 7600GT AGP8X | rietveld | Hardware Junkies | 11 | 3-10-2007 21:51 |