| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2006 Locatie: Zaandam
| Leuke spiegelmod, zag dat jullie de spiegel hadden bewerkt in een andere vorm maar daar zag ik geen fotos van. Nu wil ik dus wel heel veel gaan doen met glas maar weet niet met wat ik het kan snijden en bewerken. Is het misschien wel mogelijk spiegels zelf in alle vormen te vormen??? Hoop dat jullie er net zo een mooie tuteriol van maken als jullie hebben gedaan bij Plexie alleen nu glas. hahaha Ps. lees soms een beetje kritiek, Maar ik vind jullie site en uitleg geweldig kan in 3 uur meer leren dan ik 3 jaar in opleiding doe ![]() Groeten D
__________________ Ultiem mens ben je niet, maar je kunt het wel proberen te worden "ILL PROMISE ILL TRY" |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Als eerste, dank voor je complimenten, wij zijn ook maar mensen, en die vinden dat best leuk om te horen ![]() Als tweede: de spiegel die ik gebruikte in de tutorial had ik inderdaad aangepast aan de behuizing. Dat heb ik bereikt door steeds over de zelfde lijn te graveren. Eerst een gleufje ( een aantal keer eroverheen graveren) in de ene kant, dan een gleufje aan de andere kant (ook weer een paar keer over dezelfde lijn graveren), en dan langzaam steeds verder in het glas, net zo lang tot je er doorheen bent. Afwerken kan ook met een diamantstiftje, neem dan een cilindervormig diamantstiftje. Ik zou daarvoor een van de volgende Dremel Accessoires aanraden: 7122 / 7123 / 7134 / 7144
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Glas bewerken voor Spiegel mod en Neon tube afhalen | MrDarkraver | Casemod Junkies | 1 | 13-03-2006 20:21 |
| Spiegel bewerken? | masterwebber | Casemod Junkies | 19 | 29-03-2004 20:15 |
| [CM] Window in comp | Winux | Casemod Junkies | 12 | 4-11-2003 17:59 |
| Autoradio aanpassen. Line-In zelf maken. | Freakazoid | Elektronica Junkies | 3 | 5-08-2003 03:27 |