| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Auteur: Thadeez - Geplaatst op: Vr 07 oktober 10:36 - Bron: http://www.ACRyan.com <center> </center>Spiegeltje spiegeltje... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Ik zat er eerlijk gezegt al op te wachten tot ACRyan met zo iets zou komen... Leuk effect geeft het in ieder geval wel, ik heb er over zitten denken dit effect te gebruiken in mn pc (alleen dan met autoruit spiegelfolie). Een goede mod waar dit is toegepast is Macro Black. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik kwam em toevallig tegen tijdens mijn dagelijkse A.C. Ryan contestpage bezoek Ik kan niet wachten wat paneeltjes te gaan bestellen, even kijken waar ik het spul vandaan kan halen ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Om een of andere reden heb ik iets tegen acryan.. ik weet het ook niet maar het is gewoon zo :P Ik heb geen plaats voor dit spul in mijn mod en om nou een 2e ervoor te starten ligt ook niet voor de hand, dus ik wacht wel af wat anderen ermee doen ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 november 2005
| Heeft iemand enig idee waar de maat 600x400mm te verkrijgen is? De 400x300mm kan ik wel vinden, maar is niet wat ik zoek. Ik zoek dit acryl al lang en ondertussen heb ik mijn zijraam van de pc van 2way mirror glas laten maken. maar zoals al gezegd ben ik eigenlijk toch op zoek naar het acryl i.p.v glas. De importeur (blackdog) reageerd ook niet op e-mail dus ik weet geeneens of het überhaupt leverbaar is in Nederland. mvg, |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| AC Ryan UV CCFL | Alexander Online | Casemod Junkies | 4 | 29-06-2004 16:22 |
| A.C. Ryan Backy | Demoniac | Frontpage Discussie Forum | 25 | 8-04-2004 20:34 |