| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Vraag me af of dat ook op mijn scherm zal werken ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Er zit een fout in het artikel op CJ. Ze hebben het bij Jeffery.blog over een " red stuck pixel " en niet over een dooie pixel. Wat een stuck pixel precies is, geen idee maar het schijnt iets anders te zijn dan een dooie.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Volgens mij is dat een pixel waarvan de rode subpixel altijd aan blijft staan, maar dat weet ik niet 100% zeker.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Een dooie pixel is een pixel die gewoon uit/zwart blijft. Een stuck pixel is een pixel die op 1 kleur blijft branden, en dus waarschijnlijk niet dead is. Als je de werking van een transistor bekijkt, zou 't filmpje dan inderdaad uitkomst kunnen bieden. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Ik heb bij mijn scherm dan ook last van een stuck-pixel. Heb er 1 die blauw blijft, en 1 die groen blijft. Het filmpje heeft tot nu toe geen resultaat gehad, ook niet in combi met wrijven. Ook alleen wrijven werkt niet hier. Morgen toch nog is proberen. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Als ik PO's antwoord lees, is een dooie pixel dus heel zeldzaam en is de kans dat je een echt overleden pixel hebt veel kleiner dan dat je een bevroren pixel hebt. Dat zou betekenen dat deze methode in de meeste gevallen te proberen is.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Pixel uit de dood opgestaan | Edje | Area 1337 | 37 | 20-12-2006 11:15 |
| Beursgebouw Eindhoven: 'reparatie' lakbeschadiging laptop? | osado | Casemod Junkies | 1 | 22-04-2006 21:45 |