| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Kijk, als ik nu een mooie auto zou hebben wilde ik ook wel zo'n setje erin..... Puik spul en tevens hele mooie review waar de praktijk fijn aan bod komt! Top!
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 september 2005 Locatie: Utrecht
| Mooie review! Alleen is naar mijn weten de zekering bij de accu niet voor piekspanningen, maar voor bescherming van de kabel. Mocht er kortsluiting ontstaan door wat dan ook, dan klapt de zekering eruit, en fikt niet de kabel door vanwege het hoge amperage. Dat scheelt je weer een auto ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
![]() Ik heb het systeempje ook eventjes in werking mogen zien, en dat was wel impressive, so to speak... Hoe dat schermpje zich openvouwde :P :P
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Binnenkort ga ik samen met mijn vriend in zijn auto (vriend is 16 maar heeft alvast het oude auto'tje van zijn pa kunnen overnemen ) een carputer bouwen. Het enige probleem is dat die schermpjes zou duur zijn. Zou het nou eigenlijk ook mogelijk zijn om een 15" tft er in te bouwen of raad jij dat af omdat het misschien te groot is of omdat zo'n scherm 230 V nodig gaat hebben en dit niet gefixed zou kunenn worden? |
| | |
| | #11 (permalink) | |||
| Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
__________________ Dus... | |||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 september 2005
| Ik begrijp dat het audio gebeuren niet bij de review hoort, maar ik heb dezelfde setup nog in dozen liggen (verwacht binnenkort nieuwe aut (alleen niet de blauwe behuizing) en was benieuwd hoe je het gedaan had met de speakers. Immers die draden zitten in je dashboard.Ik was dus erg benieuwd hoe je het gedaan had, maar helaas ![]() |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Spreek me maar even aan op msn, dan leg ik je h.e.e.a. uit.
__________________ Dus... | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik was (en ben nog steeds) erg onder de indruk van de carputer die ik met m'n eigen ogen mocht aanschouwen, puik stukje vernuft. De review mag er ook wezen trouwens, lekker stukkie tekst en ook duidelijk ! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tyan thunder K7Xpro + Athlon XP mobile | Evoluzione | Hardware Junkies | 11 | 10-10-2005 20:59 |
| AMD Barton Mobile Overclock results | Guus | Cooling & OC Junkies | 0 | 13-06-2005 13:12 |
| AMD Mobile 2500+ vs AMD Athlon 3200+ | niruana | Cooling & OC Junkies | 20 | 23-09-2004 13:12 |
| 2600+ barton mobile | Tannoy | Cooling & OC Junkies | 34 | 14-03-2004 03:20 |