| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Er staat nu pas in de kleine regeltjes dat de casemod de hele PcX te zien moet zijn mocht die in de finale kome. Dit stond er niet toe nik mijn inschreef, (Ask PO, wij hebben daar nog een discussie over gehad) en dit was ik ook niet van plan. Ik loop namelijk op zondag niet met pc's te zeulen op een beurs. Mijn plan was dus ook om zaterdagsavonds naar huis terug te keren. Nu deze regel er bij is gekomen zonder extre mededeling, en ik zou bij de 10 ubah mods horen, heb ik dan een probleem?
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #2 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik heb hier nog een versie 1.1 van het reglement en daar staat het al in. Voor de duidelijkheid: de eerste online versie was 1.3, gemaakt op 26 januari en online gekomen op 1 februari. En ook daar stond het al in. Citaat:
Citaat:
__________________ Those were the times... | ||
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Die regel heeft er altijd in gestaan. Indien je niet bereid bent of iemand anders bereid vindt om je casemod daar te laten staan voor de volle drie dagen dan ben ik bang dat je niet mee kan doen met de finale indien je hier voor in aanmerking komt!
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ik heb de log niet meer, heb vanaf juni vorig jaar, maar mdat ik pas geformateerd heb ben ik op een of andere vage manier januari tot april 2005 kwijt... /edit PO kan jij even in je logs van je gesprekken met mij spitten vna januari tot april 2005? Daar moet het instaan. Als je geen zin/ logs heb houd het op.
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ook al zou de regel er toen nog niet in hebben gestaan, wat niet het geval is, en ook al zou Mark dat gezegt hebben dan nog maakt dat niks uit. De regels die er nu staan gelden voor iedereen, wanneer men zich er niet aan kan houden dan is deelname uitgesloten.
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ok, als jij zeker weet dat het er gewoon in heeft gestaan vanaf het begin, dan heb ik het gewoon verkeerd. Ik probeer ook helemaal niet onder de regels uit te komen ofzo, MOCHT mijn pc al gekozen worden tot 1 van de 10 mooiste mods, ga er dan maar van uit dat de kast er ook op zondag staat. Als ik helemaal niks weet te regelen, probeer ik dat voor 10 mei te vermelden, zodat jullie geen problemen krijgen met kiezen van de 10 mooiste mods. Trouwens, en misschien moet ik dit wel via PM vertellen allemaal, maar ik vind Redox niet echt vriendelijk overkomen.
| | |
| | #9 (permalink) |
| Internet is heel onpersoonlijk en daardoor kan men het wel eens verkeerd interpreteren. Was echter totaal zo niet bedoelt, mijn verhaal is alleen strak, zakelijk en helder en daardoor kan het misschien wat kil overkomen. Uiteraard hoop ik gewoon dat je mee kunt doen en als je bij de laatste 10 zit je gewoon aanwezig kunt zijn ![]()
| | |
| | #10 (permalink) |
| Aaah, we zijn weer vriendjes :PIk schrijf idd soms ook op die manier van me af hoor, en dan vatten andere mensen het ook verkeerd op Heb omdat RVM en ik het ALTIJD van mekaar vekeerd opvatten (verleden tijd) toen gewoon met m afgesproken dat we nooit op mekaar zouden flamen/ boos/ schagrijnig wat dan ook over MSN. Dat doen we wel irl tegen mekaar. Zo weten we precies op welke toon we et bedoelen.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| casemod maken, maar waarin? | ^n0c3r | Casemod Junkies | 3 | 7-07-2004 22:30 |
| Pagina wordt pas na 3 posts laten zien (grote AU topic) | Thadeez | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 31-05-2004 21:53 |
| Feeling creative? Laat maar eens wat zien dan! | Freakazoid | Area 1337 | 26 | 3-11-2003 19:44 |
| Laat je photoshop kunsten hier zien! | B@S | Area 1337 | 12 | 1-08-2003 01:31 |