| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 februari 2004 Locatie: ZH
| Hoe zit het wat betreft het real-time modden op de PcX? Waar komt bijv. al het gereedschap vandaan, ik neem aan dat je dat niet zelf mee hoeft te nemen Zijn er mensen nodig om te helpen? ( pick me :P ) En hebben mensen het er voor over om hun kast mee te zeulen om alleen daar er even aan te modden/ te laten modden? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Er staat in het regelement dat voor de tijd je kast af moet zijn, maar ik vind et eigenlijk zelf wel dope als ik daar de laatste hand er aan leg, d.w.z. watercooling der in bouwen. Dus ik weet niet precies hoe het moet, anders zet ik gewoon watercooling van te voren in mijn pc... En ja, ik ben bereid mijn pc daar heen te zeuelen, dan heb ik toch mijn rijbewijs al dus...
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| In het geval van deelname aan het NKCM moet de mod inderdaad voltooid zijn voor deze op PCX getoond zal worden. Voor 10 mei om precies te zijn. Reglement Artikel 1D: Deelnemende casemods moeten tot stand zijn gekomen tussen 1 oktober 2004 en 10 mei 2005. Casemods die buiten deze periode afgerond zijn worden uitgesloten van deelname.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 februari 2004 Locatie: ZH
| Ik dacht gelezen te hebben dat er een plein is waar je ter plekke je kast kon modden. In de mededeling: Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ZRM modden | sukkeltje456 | Casemod Junkies | 6 | 5-12-2007 19:10 |
| PSU modden | Azariel | Elektronica Junkies | 4 | 15-07-2006 11:23 |
| Muis Modden | Elektronica Junkies | 2 | 10-04-2004 14:45 | |
| Dé mod-tool modden | bytework | Casemod Junkies | 13 | 6-04-2004 21:18 |
| Wil je ook je harddisk modden? | Daffy_Duck | Casemod Junkies | 8 | 20-01-2003 17:39 |