| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #200 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 januari 2008 Locatie: Emmen
| Dag lieve CJ's! Let's introduce myself maar even dan. Ik ben Rick, al enig tijd lid van Techzine.nl (vroeger Tweakzone.nl voor de retards onder ons). Omdat Casejunkies toch een soort broer(tje) aan het worden is heb ik besloten hier ook te registreren. Op Techzine ben ik moderator van Casemodding Overclocking en Cooling, ik persoonlijk ben niet van de Casemodding daar heb ik gelukkig een collega voor gekregen. Met de komst van CJ hoop ik dat beide gemeenschappen wat aan elkaar hebben! Ik werk sinds 2006 in een computerwinkel (NoRRoD) te Emmen, die expertise die ik daar op doe wil ik hier graag met jullie delen. Einde bericht ![]() |
| |
| | #201 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Aangezien in de 1,5 jaar dat ik hier ben al een hele zooi is veranderd, een update!! ![]() Naam: Bartjez Woonachtig in: Limburg Leeftijd: 23 Beroep: Elektricien overdag, en 's avonds eigk ook vaak... Favoriete eten: Zoals de chinees hier in de friettent: FLIETTEN!!! Favoriete drankje: Uhhm.... bier.... ennuh... bier....en ook baileys :P Favoriete kleur: zilvergrijs met zwart (mijn mini is zilvergrijs met zwarte striping op de motorkap )Opleiding: Kheb MTS gedaan, maar nu doe ik 's avonds cursussen plc programmeren e.d... Favoriete muziek: Vanalles eigk...ik hou niet van de extreme versies :P AMD of Intel: Intel, al kan AMD er ook wat van! Water of lucht: Zonder lucht kan niets leven Zonder water ook niet... maar ik koel met lucht!Nvidia of ATI: Nvidia 6800XT om precies te zijn. Creative of....: Onboard geluid vind ik goed. Status: Online... Uuhm, verkering, nu 4 jaar en 4 maanden ong... Favoriete land: NL natuurlijk :P Kneus of Womenizer: Geen kneus, maar ben womenizer af :P Uitgaan: Niet echt... eerder thuis dvdtje kijke met wat vrienden. Begraven of cremeren: Wat het goedkoopste is. Saus erop of ernaast: eronder.... ![]() Favo mobo merk: ASUS ofcourse! Favo cdrom merk: NEC Favo VGA plaat merk: XFX Favo HDD merk: Maxtor/Seagate/Samsung AMD of Intel: die vraag heb ik net ook beantwoordt ![]() Favo geluidskaart merk: Geen, vind onboard goed genoeg... Favo kast: Mijn eigen Brand Krat Favo connector: Die in mijn broek :P Lasercutted of standaard fanguard? de mooiste. Favo kast-kleur: Blauw doe maar ![]() Favo merk digicam: Olympus, heb er al eentje 5 jaar en maakt nog steeds steengoeie foto's! Favo merk inkprinter: Lexmark Favo merk laserprinter: NVT... Favo merk amplifier: Pioneer Rulezz! Favo merk keyboard & muis: Keyboard: Logitec, Muis: Idem... Favo merk stuurwielen: Trust (Schaamschaam....) Favo merk joystick: Welke?? Favo merk router: Tokkiewokkie Favo pc shop: PcGlobe in EHV! Favo mod-shop: Overal en nergens. Favo merk pc: Asus/XFX/Maxtor/Intel/OCZ (oftewel, zelfbouw) Favo papiersoort: ??? A4??? Favo merk beeldscherm: Samsung, en wel de 940NW Favo soort IDE kabel: Rounded, makkelijker in de omgang ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| |
|
| « -
|
Mezelf even voorstellen » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |