Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > CaseJunkies Algemeen > Even voorstellen
Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 4-08-2008, 13:48   #1 (permalink)

Standaard GeenIdee steld zich voor

Hallo luitjes,

Ik ben kevin, 17 jaar, gelukkig alleen dit jaar

Hobbies zijn RC modelbouw, truckpulling, en als ik tijd heb ga ik nog wel eens gamen, van de winter nog wel eens lannen.

Huidig systeem:

Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs), ~3.0GHz
2046MB RAM
NVIDIA GeForce 8500 GT 1264 MB (497 MB/767 MB)

En de rest is niet zo belangrijk. Wat wel leuk is om te vertellen dat ik wat spul van logitech heb:

G15 (oud model)
G9
G25
Z-5500

Ik ben aan het kijken naar een nieuwe pc waar ik heel waarschijnlijk voor ga sparen, ivm met een aantal dingen heb ik wat vragen, daarom ben ik hier geregistreerd.

gr,

kevin

Laatst gewijzigd door GeenIdee : 4-08-2008 om 17:29.
GeenIdee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4-08-2008, 15:29   #2 (permalink)

modernization's schermafbeelding

Standaard

Welkom! Leuk dat je ook andere leuke hobbies hebt

Truckpulling heb ik ook wel eens gezien, ziet er zkkr wel wicked uit, doe je het zelf of ga je alleen naar wedstrijden kijken?
En wat voor rc model heb je? heb ik ook wel intressie in
Oud 4-08-2008, 16:16   #3 (permalink)

Standaard

1e post aangepast.

Ik zit bij team van donselaar, en mijn bijdrage is de website: ****Little King*** Truckpulling team Van Donselaar - Index
Ik sleutel mee, en rijdt mee. En 9 van de 10 keer is het altijd gezellig bij de wedstrijden

Over de RC modelbouw, ik heb 2 modellen, 1 daarvan, de monstertruck, staat al een lange tijd stil, de andere ga ik over 2 a 3 weken weer mee rijden ivm vakantie. Een 3e model staat te koop.

Model 1:

Merk: FG
model: Monster Truck
Motor: getunde 29CC CY
Uitlaat: RN fat monster
Luchtfilter: RN filter, RN dustcover, RN anti statische hoes
Tandwiel verhouding: 18-46 (uit m'n hoofd), 2e vertanding weet ik niet.
Remmen: Tunings kabel schijfremmen achter.
alu: Andrijfplaat(fg), motorsteunen (fg), radioplaat (KevTech), remhevels
elektronica: spectrum 3 kanaals ontvanger,hitec hs805BB stuur servo, ace DS1015 gas/rem servo, verlichting in voorbumper.
Uiterlijk: Ford F150 pick-up body met rolbeugel, kleuren: copper, gun metal, black (tamiya).
overig: complete voorbumper (king cobra racing) incl. lamp reflectors (fg), wheelie bar (fg), tank beluchting.

Het andere model is een schaal 1:8 wedstrijd auto. In tegenstelling tot de bovenstaande, loopt deze niet op benzine, maar op een mengsel van nitromethane en methanol.
Met deze auto rijdt ik regelmatig in velp op het circuit. Dit soort auto's kunnen op het circuit maarliefst 120 km/u halen. Helaas heb ik problemen met WMM waardoor ik geen filmpjes heb.

gr,

Laatst gewijzigd door GeenIdee : 4-08-2008 om 17:38.
GeenIdee is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tikkietegek stelt zich voor tikkietegek Even voorstellen 1 10-02-2008 14:01
Pepz0rZ stelt zich voor Pepz0rZ Area 1337 4 28-09-2003 14:23

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.