| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2008
| Hallo, Ik ben Joram, 15 jaar oud en ben laatste tijd bezig m'n pc wat aan het veranderen. Ik mod geen kasten maar heb een NZXT Nemesis kast gekocht en nieuwe hardware: ![]() ![]() Hierbij even wat specs van me pc: - Foxxcon A690GM2MA moederbord - AMD Athlon 64 X2 4600 Dual Core CPU - Asus EN 8500GT Silent 512 mb - 2 GB intern geheugen (heb nog 1gb extra maar moederbord pakt niet) - 3 fans in case - 400 Watt voeding - Cooler Master Hyper tx2 CPU koeler - 225 GB HDD - Sony brander (serial ata) - QWare boxenset Zo, iemand die oplossing weet voor m'n geheugen probleem misschien? de 2 laatste laten het geheugen niet werken. Maakt niet uit of ik er m'n 1gb's in stop of m'n 512's. Moederbord is 2 weken geleden gekocht. Anders Alternate maar weer eens bellen..... Greetz, Joram Laatst gewijzigd door Joram : 7-07-2008 om 19:27. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2008
| Misschien dat ik nog eens ga modden. Ik wile en 2e pc bouwen en m'n oude kast gebruiken. Ik vond het bouwen van deze kast ook wel leuk. Zelf componenten uitkiezen en inbouwen maar... Alelen jammer dat de boel net iets te ''traag'' is voor Crysis online ![]() Greetz, Joram |
| | |
|
| « Hoi
|
Even voostellen ;) » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| even voorstellen | IlIlIlIlIl | Even voorstellen | 3 | 17-04-2008 13:30 |