| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 mei 2008
| What's up CaseJunkies! Ik ben Ceel, en verheug me al om binnenkort mijn aller eerste mod te posten, ik ben er al een tijdje mee bezig, "The 0$ Project" gaat het heten. Het bouwverslag zal binnenkort tussen de andere project logs staan ![]() Ik heb geen geld om te modden, dus doe ik het gewoon zonder! Over mezelf Naam: Ceel de Win Woonplaats: Erp Leeftijd: 16 Studie: Particulier digitaal onderzoeker MBO Ik ben: single, maar word aan gewerkt! ![]() Ik woon: Bij ouders GSM: Telefoon nummer post ik liever niet openbaar. Maar kan altijd gevraagt worden door een PM'etje Mijn favorieten Favoriete eten: Pizza! Favoriete drankje: Bier natuurlijk ![]() Favoriete kleur: Blauw, ijsblauw Favoriete muziek: Een beetje van alles Favoriete land: Nederland ftw. Favoriete avondbesteding: Uitgaan! Favoriete kledingmerk: Geen Favoriete OS: Windows XP Pro Favoriete vrouw: Een mooie? Favoriete gadget: Sony ericsson w810i, Playstation 3 Favoriete game: Counter Strike source, Team fortress 2 Duivelse dilemma’s Kus of knuffel: Kus Begraven of cremeren: Zie ik dan wel weer Saus erop of ernaast: Ernaast AMD of Intel: Intel Water of lucht: Lucht nVidia of ATI: nVidia, ik heb veel defecte kaarten van ATI gehad, en nog geen een defecte van nVidia CRT of TFT: TFT Creative of....: Uh? Lasercutted of standaard fanguard: Lasercutted is wel sexy Slot-in of tray: Slot in! PCI of AGP: Pff.. Zolang het werkt AGP of PCI-e: " Onboard VGA of kaart: Kaart Onboard sound of kaart: Onboard Onboard LAN of kaart: Onboard Low-budget of duur: Lager dan very, VERY low. Drive gestealth of niet: Was standard al gestealth dus houden zo! ![]() Mijn PC: Hoeveelheid computers: 1 Desktop, binnenkort een nieuwe laptop Moederbord: Processor: Amd Sempron 3000+ ( )Processorkoeler: Gewoon een waaiertje RAM: Slechts 2x 512 MB DDR2, merkje Kingston RAM-koeler: Geen VGA: Nvidia 7 series VGA-koeler:Een nogal luidruchtige! HDD: 50 GB standard+ 250 gb extern van Freecom CD-drive: Gewoon een standard, niets speciaals DVD-drive: " Scherm: Fijitsu siemens 19 inch Toetsenbord: Gratis compaq standard, en werkt beter dan mijn dure. Muis: Wireless IntelliMouse® Explorer 2.0 van Microsoft Muismat: Gewoon een blauwe Stuurtje: Ik race op me ps3, niet pc ![]() Speakers: Logitech boxjes+basbox Cardreader: Geen! USB-sticks: Geen! Printer: Oud crap ding Router: Geen flauw idee Uitgevoerde mods: The 0$ project, nog mee bezig. Niet af dus! HDD-VU meter: Geen Zijraam: Ja Verlichting: Ja Mijn favorieten qua hardware Favoriete moederbord merk: Een die werkt Favoriete merk CD/DVD-drive: Boeiend? Favoriete VGA merk: nVidia Favoriete HDD merk: Freecom werkt wel goed Favoriete geluidskaart merk: Geen flauw idee Favoriete kast: Standard, en zelf modden! ![]() Favoriete kast-kleur: Zwart Favoriete merk digicam: Logitech Favoriete merk toetsenbord: Alles behalve microsoft ( wat een *** dingen zeg) Favoriete merk muis: Microsoft Favoriete merk stuurwielen: Geen Favoriete merk joystick: Joystick? Wie gebruikt dat nou nog? Favoriete pc shop: Geen, ik heb geen geld dus ook geen shop nodig! Favoriete mod-shop: Idemditto Favoriete merk pc: Acer, MSI Favoriete papiersoort: Gewoon van dat witte spul Favoriete merk beeldscherm:Mijn Fujitsu doet het uitstekend, en altijd gehad dus.. Favoriete soort IDE kabel: Wat? Favoriete kleur ccfl: Oranje (oranje+zwart is zwaar "Gangsta" ![]() Favoriete soort fan: Nog geen Favoriete kleur HDD-led: Oranje (staat mooi bij mijn zwarte kast) Favoriete kleur power-led: Oranje (staat mooi bij mijn zwarte kast) Favoriete kleur error-led: Rood Favoriete kleur busy led cdrom: Oranje (staat mooi bij mijn zwarte kast) Favoriete soort aan/uit button: Gewoon een knopje Favoriete merk inkprinter: Hp Favoriete merk laserprinter: Te weinig geld voor die duure dingen Favoriete RAM: Kingston Favoriete PSU : Wat? Favoriete Waterkoeling: Heb ik geen dus geen idee ![]() Dat was het dan ![]() Wel even één vraagje, wat betekend [CIP]? Laatst gewijzigd door IjsKoud : 14-05-2008 om 18:37. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Welkom ![]() en [CIP] betekent: Casemod in progress, oftwele iemand is een casemod aan het bouwen waar vordering inzit ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 mei 2008
| Citaat:
![]() @modernization Thanks! ![]() Mijn project log is inmiddels gepost, [CIP] The Zero Dollar Project | |
| | |
|
| « Hallo.
|
waazzzaaaaaa » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casejunkies @ HCC | CerandoX.nl | Overige Events | 50 | 26-10-2004 16:38 |
| CaseJunkies V2 | Hummel-X | Frontpage Discussie Forum | 48 | 28-10-2003 11:33 |