Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > CaseJunkies Algemeen > Even voorstellen
Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 30-03-2008, 21:28   #1 (permalink)

Standaard het is ik :P

hey beste casejunkies.
ik ben unknown origin ik las al een paar dagen deze site en vond het wel eens tijd om me te registreren.dus bij deze.
ik ben hier op de gallerij een in mijn mening een perfect mod voor mezelf tegen gekomen wat mij ook wel leuk lijkt om te doen(niet hetzelfde natuurlijk) namelijk deze CASEJUNKIES
ik ben op het moment een sli systeem aan het bouwen maar ik vond de kast toch niet echt super.en omdat ik al een tijdje op die mod hierboven loop te geilen.dacht ik laat ik ook eens zoiets proberen.ik ben erg nieuw op het gebied van modden en hoop hier veel te leren.heb je vragen aan mij brand los
[psu]cooler master real power pro 850watt[mobo]evga 780i/sli[cpu]intel core 2 quad Q6600[cpu cooler]zalman cnps9700 led[case]stacker 832[memory]4gb corsair twin2x xms2 6400c4pro[vga]2x evga 8800gtx in sli[sound]xfi fatal1ty

Laatst gewijzigd door unknown origin : 31-03-2008 om 22:20.
unknown origin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-03-2008, 08:15   #2 (permalink)

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Welkom op CJ, niet vergeten foto's te maken tijdens het modden en ze in een CIPtje te plaatsen he
Oud 31-03-2008, 20:36   #3 (permalink)

Standaard

ja als ik ga beginnen met iets bouwen ga ik zowiezo een foto log bij houden.maar ben eigenlijk nog aan het brainstormen wat ik nu eigenlijk echt wil bouwen.een 100% doorzichtige kast lijkt me ook wel wat.maar moet natuurlijk eerst nog ff genoeg informatie verkrijgen om te kijken wat mijn mogelijkheden/opties hier in zijn.zit op het moment te denken aan een kast volledig van 4mm plexiglas als dat mogelijk is?met natuurlijk een hele zooi aan 120mm fans voor een optimale airflow om de boel te koelen.ik hoop hier een hoop inspiratie op te doen en wat te leren en wat voorbeelden te bekijken
[psu]cooler master real power pro 850watt[mobo]evga 780i/sli[cpu]intel core 2 quad Q6600[cpu cooler]zalman cnps9700 led[case]stacker 832[memory]4gb corsair twin2x xms2 6400c4pro[vga]2x evga 8800gtx in sli[sound]xfi fatal1ty

Laatst gewijzigd door unknown origin : 31-03-2008 om 22:20.
Oud 31-03-2008, 21:56   #4 (permalink)

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Sunbeam heeft verschillende formaten acrylic (plexi) Cases. Dat zou je natuurlijk kunnen kopen, maar zelf maken is natuurlijk veel leuker. Misschien kun je er wat inspiratie uit halen:

Oud 1-04-2008, 21:08   #5 (permalink)

Standaard

zijn op zich wel mooie kasten maar niet echt wat ik in gedachten had.
ik wil mijn moeder bord laten liggen in plaats van hangen/staan.
weet alleen nog niet goed hoe ik mijn moeder bord ga bevestigen aan de bodemplaat.zat zelf te denken om een oude achter plaat uit een kast te halen en die op het plexiglas te bevestigen en daar weer mijn mobo boven op.weet iemand of er ook aan/uit schakelaars te krijgen zijn voor de computer?ik zag hier ergens wel een topic over vandal switches maar dat bedoel ik niet echt meer een paneel met een aan/uit en een led of iets dergelijks wat mijn hd activiteit toont en een reset zou ook wel fijn zijn.
Oud 1-04-2008, 21:29   #6 (permalink)

Standaard

je moet gewoon pulsschakelaars hebben, die zijn te koop bij de elektrozaak.

[CIP]Linuxization
Attila is nu online   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.