| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Weet ji misschien hoe ik dan een Celeron mendocino van 400mhz overklok?
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 maart 2008
| ik neem aan dat het een intel is? het zou oook vooral aan je moederboard liggen probeer naar de bios van de pc te gaan door bij het opstarten op DEL te drukken en neus effe rond tot je de FSB tegenkomt die moet je dan een beetje verhogen stukje bij beetje als het goed is kan je je processor zo klocken ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Citaat:
__________________ - [CiP] Black_Cube | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 maart 2008 Locatie: Hardenberg
| Tuurlijk, maar houd de temperaturen wel ff in de gaten , ikzelf zou niet gaan oc'en als je temperaturen hoger als 40 graden liggen.
__________________ //Thapous C2D E8400 | 4096 MB RAM | EVGA 8800 GT 512 MB | Samsung F1 750 GB | Asus P5E | Lancool Metal boned K7 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| 40 graden is wel extreem laag.... Ik heb een D940 die stock op 42 graden Idle draait, en nu van 2,8 naar 3,65GHZ OC draait ie op 55 graden load. Dat zijn normale temps voor een cpu met stock cooling. Pas bij 70 graden moet je op gaan passen.... PS. bij 70 graden ga je transistors in je cpu verbranden, op zich niet zo erg, er zitten er een half miljard in, maar als je dat lang genoeg volhoudt gaat ie steeds slechter werken...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 maart 2008 Locatie: Hardenberg
| Citaat:
Btw, we gaan offtopic, niet goed ![]()
__________________ //Thapous C2D E8400 | 4096 MB RAM | EVGA 8800 GT 512 MB | Samsung F1 750 GB | Asus P5E | Lancool Metal boned K7 | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2008 Locatie: liedekerke, belgië
| 40 graden laag? ik draai nu aan 26 graden zegt het ASUS progske mij maar ik kan nie overklokken omdat mijn internet op dezelfde bus zit (zoiets) een internetkaart kopen gaat ook niet, want alle sloten buiten de express zitten er ook op ik heb een asus p5b-mx mss een tip? of zijn mijn maat en ik mis? het internet valt weg als ik overklok dus ja, nie handig grtz! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| joa inderdaad is 40 laag?! mijn temp *van mijn CPU ligt op 21 graden.. (zegt everest..) Ik vond mijn GraKa warm worden *temp = 41* want mijn CPU is dan dus 21 mijn HDD 26 en mijn MoBo 26. dus mijn GraKa is ong. dubbel zo warm ![]()
__________________ [CiP] Spiration |
| | |