| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2008 Locatie: Hardenberg
| Over mezelf Naam: Thijs Woonplaats:Hardenberg Leeftijd: 16 Beroep: Scholier Studie: VMBO t+ examen jaar, hierna MBO ICT Ik ben:voorzien van vriendin Ik woon: thuis GSM: MDA Vario Mijn favorieten Favoriete eten: Patat'n met frikadel en appelmoes Favoriete drankje: Yoghi/Bier/7 up Favoriete kleur: Blauw Favoriete muziek: Metalcore/Hardcore punk Favoriete land: Nederland Favoriete avondbesteding: op CaseJunkies rondneuzen Favoriete kledingmerk: Niet echt een bepaald merk, als het maar lekker zit Favoriete geurtje: Axe pulse Favoriete (web)radio: Geheime zender (aii wat een contrast met mn muziek soorten) Favoriete OS: Windows Favoriete vrouw: Vera Favoriete gadget: Foon Favoriete game: COD 2 en Farcry Favoriete CD: - Favoriete papier: A4 Favoriete boek: Rattenoorlog Duivelse dilemma’s Kus of knuffel: beiden Begraven of cremeren: begraven Saus erop of ernaast: ernaast AMD of Intel: Intel Water of lucht: Lucht nVidia of ATI: Nvidia CRT of TFT: TFT Creative of....: Onboard Lasercutted of standaard fanguard: standaard Slot-in of tray: Tray PCI of AGP: PCI AGP of PCI-e: PCI e Onboard VGA of kaart: kaart Onboard sound of kaart: onboard Onboard LAN of kaart: onboard Low-budget of duur: Er tussen in, zover de portumunee het toelaat. Drive gestealth of niet: Neuh USB of firewire: Beiden Mijn PC: Thapous's gallery - Unica systeemspecs | Tweakers.net Mijn favorieten qua hardware Favoriete moederbord merk: Gigabyte Favoriete merk CD/DVD-drive: Samsung Favoriete VGA merk: Nvidia Favoriete HDD merk: Samsung Favoriete kast: Geen idee Favoriete kast-kleur: Zwart Favoriete merk digicam: Logitech Favoriete merk toetsenbord: Logitech Favoriete merk muis: Logitech Favoriete merk router: Linksys Favoriete pc shop: Azerty Favoriete mod-shop: Geen ervaring Favoriete merk pc: Zelfbouw Favoriete papiersoort: A4 Favoriete merk beeldscherm: Samsung Favoriete kleur ccfl: Groen Favoriete soort fan: Stil Favoriete RAM: OCZ Favoriete PSU : Hiper Nou ik ben dus ook nieuw
__________________ //Thapous |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Ben van plan nog wel wat er aan te gaan doen, maar ik denk dat mn eerste 'mod' een DIY-desk, een bureau dus, word. Hiervoor heb ik in sketchup al wat getekend... Maar weet nog niet precies hoe ik dat ga doen.
__________________ //Thapous Laatst gewijzigd door Thapous : 18-03-2008 om 18:43. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Trouwens, ik heb toch wel een soort 'mod', alleen de afwerking is minder. Mijn Bierkratradio euh versterkert De foto's: De bovenkant. De schakelaar + het 'slot' van het krat. Binnenkant van het krat Het 'Accu-systeem' Onderkant van de plaat waar boxen + schakelaar aan gemonteerd zijn. Onderkant van het krat Zijaanzicht vanuit handvat. Dat was deze update En ik heb nog ff gewogen met 2 keer 7 ah. Dat is 11 kg. Totaalshot Stukje gekopieerd van ander forum
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Eidenlijk iemand die weet wat bier is. En , gaat die hard? Wil eigenlijk ook nog zo'n speeltje maken voor op de camping ![]()
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Hij gaat redelijk hard, hard genoeg in ieder geval. Te hard ook, het geluid vervormt gewoon snel etc. Maar het gaat er niet om dat ie hard kan, hij kan hard genoeg om de gemiddelde buur er mee lastig te vallen, maar dat is niet mijn bedoeling. Als je verder nog vragen oid hebt moet je me maar @ msn toevoegen of een PM sturen .
| | |