| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Hallo mensen, ik ben Attila, kom uit Haren en ben 13 Ik heb al heel wat tutorials van casejunkies gelezen en uitgeprint, en ben gisteren ook maar lid geworden Ik ben bezig met mijn eerste casemod, de Wood-PC, daarover zet ik zo misschien nog wat op het forum. Nou dit was het zo'n beetje, ik wil nog even zeggen dat ik heel erg veel aan de tutorials heb gehad, ga er vooral mee door zou ik zeggen!![]() ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Het wordt nog veel leuker binnenkort, we zijn achter de schermen redelijk druk met iets heel informatiefs ![]() Enne, welkom natuurlijk Dat je maar veel lol hier mag hebben !
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 mei 2007 Locatie: Helden, Limburg, Nederland
| Welkom, al ben ik zelf ook nieuw! Zal morgen ook ff mezelf voorstellen. nieuwe dingen achter de schermen daar hou ik wel van Ik begin binnenkort ook met mijn Casemod zodra mijn laptop verkocht is Iemand intresse pm me maar![]() Groetjes, |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ik heb even geen zin meer in frans, en wat doe ik dan? Naar casejunkies natuurlijk! ![]() Ik heb besloten om ook maar even dat huge vragenlijst in te vullen, nou hier komt het: Over mezelf Naam: Attila Lengyel Woonplaats: Haren Leeftijd: 13 Beroep: Scholier Studie: Gymnasium Ik ben: single Ik woon: thuis(klopt niet helemaal, als je op jezelf woont, woon je ook thuis ![]() GSM: Vodafone... ![]() ![]() Mijn favorieten Favoriete eten: Pizza en nog veel meer Favoriete drankje: Fanta!! ![]() ![]() Favoriete kleur: Blauw Favoriete muziek: Arctic Monkeys, Nirvana, Green Day, Avril Lavigne, Kelly Clarkson en nog veel meer ![]() Favoriete land: Zweden Favoriete avondbesteding: Uitgaan, als dat niet kan ga ik modden, en als dat ook niet kan, rondneuzen op CJ Favoriete kledingmerk: veel Favoriete geurtje: Axe nogwat Favoriete (web)radio: Veronica Favoriete OS: Heb ik niet. Windows iig NIET! Favoriete vrouw: ... Favoriete man: … Favoriete gadget: Ipod Nano Favoriete game: Test Drive Unlimited Favoriete CD: I Bet You Look Good On The Dancefloor Favoriete papier: ?? ![]() Favoriete boek: Dan Brown, ik weet de nederlandse titel niet, ik heb het in het hongaars gelezen (A Megtevesztes Foka) Duivelse dilemma’s Kus of knuffel: Mag allebei wel Begraven of cremeren: Begraven Saus erop of ernaast: Half erop, de rest ernaast AMD of Intel: Een tijdje bleef ik in mezelf volhouden dat AMD beter is, maar Intel wint toch ![]() Water of lucht: Geen idee, heb nog geen ervaring met water nVidia of ATI: nVidia CRT of TFT: TFT Creative of....: Logitech? Lasercutted of standaard fanguard: Lasercutted Slot-in of tray: Slot-in PCI of AGP: AGP AGP of PCI-e: PCI-E Onboard VGA of kaart: Kaart natuurlijk! Onboard sound of kaart: Maakt niet zo veel uit Onboard LAN of kaart: Onboard Low-budget of duur: Prestatie, de prijs betaal ik er wel voor Drive gestealth of niet: Ja mag wel USB of firewire: Firewire Mijn PC: Hoeveelheid computers: Op het moment 1 PC, binnenkort wss 3 PC's en 1 laptop Moederbord: ASUS M2N Processor: AMD Athlon 64 X2 6000+ Processorkoeler: Spire (ben ik niet tevreden mee, ga ik vervangen) RAM: 2 x 1 GB Corsair, type weet ik zo neit RAM-koeler: Geen VGA: Asus nVidia 8800 GTS 320 MB VGA-koeler: Standaard wat er op zit HDD: Merk weet ik zo niet, 320 GB SATA CD-drive: Geen DVD-drive: ASUS QuiteTrack brander en ook een speler Sound: Onboard Scherm: Acer AL2216W Toetsenbord: Logitech EX110 Muis: Logitech EX110, Trust (tijdelijk) Muismat: Eentje van Nupas, ik ga een nieuwe kopen hoor! ![]() Stuurtje: Logitech (wat anders) Speakers: Highscreen nogwat (ga nieuwe kopen) Cardreader: Apacer nogwat USB-sticks: Philips 1GB Printer: Brother DCP-130C Router: Linksys nogwat Uitgevoerde mods: USB-stick-mod, bezig met Wood-PC HDD-VU meter: Geen Zijraam: Geen ![]() Verlichting: Geen ![]() Mijn favorieten qua hardware Favoriete moederbord merk: Asus Favoriete merk CD/DVD-drive: Asus Favoriete VGA merk: nVidia Favoriete HDD merk: Maxtor, Spinpoint Favoriete geluidskaart merk: Sweex Favoriete kast: Geen Favoriete kast-kleur: Zwart Favoriete merk digicam: Geen, ik heb nu Olympus Favoriete merk toetsenbord: Logitech Favoriete merk muis: Logitech Favoriete merk stuurwielen: Logitech Favoriete merk joystick: Logitech ![]() Favoriete merk router: Linksys Favoriete pc shop: Azerty, en een computerwinkel in slowakije, ben er een keer geweest, alles is t*ringgoedkoop (sorry )Favoriete mod-shop: Geen Favoriete merk pc: Geen Favoriete papiersoort: Weet ik zo niet Favoriete merk beeldscherm:Acer Favoriete soort IDE kabel: Foxconn, Asus Favoriete kleur ccfl: blauw Favoriete soort fan: Antec Favoriete kleur HDD-led: Blauw Favoriete kleur power-led: Blauw ![]() Favoriete kleur error-led: Rood Favoriete kleur busy led cdrom: Rood Favoriete soort aan/uit button: Geen Favoriete merk inkprinter: HP Favoriete merk laserprinter:HP Favoriete RAM: Corsair, Kingston Favoriete PSU : Geen (heb er nog geen ervaringen mee) Favoriete Waterkoeling: Geen En nu mag ik weer verder met frans ![]() ![]() |
| | |