| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2008
| Nou ik ben dus Frekkel, in real life heet ik freek. Ik geloof dat dit forum van bart_banaan is? klopt dat? Ik zit/zat ook altijd op rc-junkies.com! Is ook Bart_banaans forum! Ik lees al een tijd op het forum en nu tog maar is geregistreerd. Ik ga binnekort mijn pc upgraden, nu is mijn pc zo: Cpu: AMD Athlon 64 3500+ 3.4 ~ Ghz! DDR2:2X 1GB ram kingston!(Dus 2gb) HDD: 160GB C: 40GB D: 80GB Sound: 5.1 kaard. Logitech seround boxen! Video: Nvidea Geforce 7600GS 512 mb! Moederboord: Asus M2V Beeldscherm: Samsung SyncMaster 940NW Widescreen. En er komt dit waarschijnlijk bij: CPU: AMD Athlon64 X2 6400+ 3.2GHZ Socket: AM2 BOX (2 cores) VIdeo: Rond de Geforce 8600 serie. Mijn X-fire is: 123freek321 Mijn msn is: freek_iep@msn.com Je mag me adden hoor ![]() Frekkel! PS: Foto's van mijn case komen nog. Laatst gewijzigd door Frekkel : 12-02-2008 om 11:24. |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
CaseJunkies is in 2002 opgericht door Pureoptical en Redox. In de beginperiode is Bart_banaan hier één van de beheerders geweest. Sinds 1 januari 2008 is CaseJunkies overgenomen door Dolphin Internet Services, de beheerder die nu over het beleid gaat is Coen, ik ben meer allround super user.
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Welkom zou ik zeggen(hoewel ik hier ook nog niet zo lang echt actief ben ). Kan je ons misschien ook nog wat vertellen over je modding-ervaring?![]() al je nog een dikke week wacht heb je een 9600 voor een prijs rond dezelfde prijsklasse als de 8600 maar met wel betere prestaties ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| euhm heb dat ergens gelezen hoor(vind het alleen niet direct terug ), maar denkend aan dezelfde prijsklasse als de 8600 varianten tussen de 125 en de 175 euro zoiets schat ik.Citaat:
| |
| | |