| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 januari 2004 Locatie: 's-Hertogenbosch
| Nou, ik ben dus Luukste. Ik heb hier een hele tijd geleden een account aangemaakt vanwege mijn interesse in hardware, biosmodding, casemodding e.d. maar ik heb er nooit meer naar omgekeken. Nou schijnt het dus zo te zijn dat ik ruim vier jaar geleden bestempeld werd met de titel member # 1337, ook al was ik oorspronkelijk member # 1338. Zie hier voor meer informatie: Compo: Verzin een straf voor # 1337! Spijtig genoeg heb ik dit dus pas net ontdekt, zo'n lamlul ben ik wel... Mijn gemeende excuses hiervoor, ik had de titel als member # 1337 graag gegund aan een wat actiever/fanatieker lid... Met vriendelijke groet, Luuk Laatst gewijzigd door Luukste : 6-02-2008 om 01:47. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Intussen heb je overigens een ander nummer: 4162 om precies te zijn. Dat heeft te maken met de overgang van de vorige forumsoftware naar de huidige. Niettemin: welkom hier, en hopelijk ga je nog lekker veel terugkomen ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 januari 2004 Locatie: 's-Hertogenbosch
| Citaat:
Ik vraag me af wie de huidige #1337 is? Gr. Luuk | |
| | |