Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > CaseJunkies Algemeen > Even voorstellen
Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 6-02-2008, 01:34   #1 (permalink)

Standaard Hoi, ik ben 1337 maar eigenlijk verdien ik het niet.

Nou, ik ben dus Luukste. Ik heb hier een hele tijd geleden een account aangemaakt vanwege mijn interesse in hardware, biosmodding, casemodding e.d. maar ik heb er nooit meer naar omgekeken.

Nou schijnt het dus zo te zijn dat ik ruim vier jaar geleden bestempeld werd met de titel member # 1337, ook al was ik oorspronkelijk member # 1338.

Zie hier voor meer informatie:

Compo: Verzin een straf voor # 1337!

Spijtig genoeg heb ik dit dus pas net ontdekt, zo'n lamlul ben ik wel...
Mijn gemeende excuses hiervoor, ik had de titel als member # 1337 graag gegund aan een wat actiever/fanatieker lid...

Met vriendelijke groet,

Luuk

Laatst gewijzigd door Luukste : 6-02-2008 om 01:47.
Luukste is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6-02-2008, 05:56   #2 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Intussen heb je overigens een ander nummer: 4162 om precies te zijn. Dat heeft te maken met de overgang van de vorige forumsoftware naar de huidige. Niettemin: welkom hier, en hopelijk ga je nog lekker veel terugkomen
Oud 6-02-2008, 09:29   #3 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carpento Bekijk bericht
Intussen heb je overigens een ander nummer: 4162 om precies te zijn. Dat heeft te maken met de overgang van de vorige forumsoftware naar de huidige. Niettemin: welkom hier, en hopelijk ga je nog lekker veel terugkomen
Haha, oke dan! Zo zie je maar weer hoe up-to-date ik ben. Maar goed, ik heb wat van me laten horen (ook al is het 4 jaar te laat) en daar gaat het om.

Ik vraag me af wie de huidige #1337 is?

Gr. Luuk
Luukste is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6-02-2008, 09:53   #4 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Had ik al gekeken, dat usernummer geeft een foutmelding. Dus je mag lekker 1337 blijven als je dat wilt hoor
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.