| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Hallo, Ik heet zoals je aan mijn nickname kunt zien Bas... ![]() Naam: Bas Woonachtig in: Hengevelde (klein dorpje in overijssel... Prachtig dorp) Leeftijd: 14 Beroep: Op school zitten Favoriete eten: Patatjuhs Favoriete drankje: Melk Favoriete kleur: matzwart en blauw Opleiding: VWO Favoriete muziek: Techno, Trance, Jumpstyle... Al die soort muziek AMD of Intel: Intel Quad Core... Heb geen ervaringen gehad met AMD Water of lucht: Ik zit nu nog op lucht maar het water komt Nvidia of ATI: Nvidia 8800GT... Heb geen ervaringen gehad met ATI Creative of....: Supreme FX II Status: Geen Kneus of Womenizer: Beetje ertussenin Uitgaan: Elke zaterdag na Dansles ![]() Saus erop of ernaast: Ervoor Favo mobo merk: ASUS Favo cdrom merk: Geen Favo VGA plaat merk: Ook geen... heb nu een kaartje van Asus Favo HDD merk: Maxtor en Samsung Favo kast: Niet echt... Zit nu met een antec 900 maar in zomervakantie aan een zelfbouw beginnen Favo connector: Ehmm... Ehmm... Moeilijke vraag... Doe maar de DVI connector ![]() Favo kast-kleur: Mat zwart Favo merk keyboard & muis: Keyboard: Microsoft ... eentje zonder een draadje Favo merk joystick: Heb ik niet Favo pc shop: De computerboer hier in de buurt ![]() Favo mod-shop: Ik moet nog aan 't modden beginnen Favo papiersoort: ??? A4??? Favo merk beeldscherm: Samsung en Philips Favo soort IDE kabel: Die platte ... die zijn makkelijk weg te werken... Je kunt ze vouwen enzo Dit is het wel een beetje.... Ik ga dus ook nog een casemod / zelf een nieuwe kast bouwen. Ik ben nog een noob in modden maar het moet lukken , hoop ik ![]() Als je m'n hardware en zooi nog wil weten: Mobo: Maximus Formula SE GPU 1: Asus EN8800GT GPU 2: 7300 LE (ik weet het ... het is een oude) RAM: 2GB Kingstone 667 Mhz CPU: Q6600 Quad Core overclocked van 2,4 naar 3,4 Ghz TV kaart: Geen idee... Eentje van hauppauge Geluid: Supreme FX II PSU: Zalmann 600 Watt HDD: Nu nog een oude gammele maar er komt en nieuwe DVD: Geen idee welk merk.. Het is een DVD lightscribe apparaatje Kast: Antec 900 met een kleine mod CPU Cooler: Zalman 9700 LED CCFL: merkloos... Het zijn 2 staafjes van 30 CM ... Kleur: Blauw |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]()
__________________ Verlaat CJ met een knal | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Citaat:
...Maar... SupReme, heb jij al wat casemods / casebuilds gebouwd??? Ik weet niet of jij veel van die frames afweet maar ik ben plannen aan het maken om een eigen case te bouwen en nu heb ik al een beetje een frame gemaakt, kun jij misschien kijken of het een beetje degelijk en stevig is? YouTube - Case Frame for my next Casebuild ![]() De witte staven zijn 1 X 1 X 1 Aluminium U-Profielen Hij is of schaal gemaakt dus de voeding is op ware grote vergeleken met de kast Als anderen mij kunnen helpen is het ook goed hoor Alvast bedankt ![]()
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm Laatst gewijzigd door BasKuipers : 31-01-2008 om 19:47. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik heb zelf geen casebuilds enzo op m'n naam staan, maar als je in het Casemod Project Logs subforujm kijkt zijn er zat mensen die zelf aluminium profielen hebben gemaakt. Zij helpen je vast graag verder ![]()
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| | |