| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2005 Locatie: De mooiste stad van de wereld
| Hoi ![]() Ik ben Marry, en zag op 27 augustus 1984 het eerste licht met mijn blauwe oogjes. Ben opgegroeid in Groningen en woon daar nu dus alweer 23 jaar. Ik kom uit een groot gezin van 10 kinderen, heel gezellig dus! 5 jongens en 5 meisjes (om en om) maar gelukkig zijn de meeste al uit huis doordat ze getrouwd of uit huis zijn. maar genoeg over mijn familie :P het ging om mij geloof ik. sinds 2 jaar en 8 maand heb ik verkering met Gerard/Carpento en via hem ben ik dus ook lid geworden van CaseJunkies. en ben lid sinds 23 juli 2005 als enige meid op deze site voor zover ik weet ![]() Ik was sowieso al wel geïntereseerd in computers, vind het ook wel leuk om ze in en uit elkaar te halen, al doe ik dat niet zoveel waneer het goed gaat met mn pc'tje ![]() Heb zelf nog niet echt gemod, wel Gerard een paar keer "geholpen" met zijn mods, heb soms wel ideeën, maar komt er nog niet echt van. dus wie weet. Als er vragen zijn hoor ik het wel ![]()
__________________ Iedereen neemt me zoals ik ben ! Nou ik nog... ------------------------ Carpento, I love you! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2005 Locatie: De mooiste stad van de wereld
| Naam: Marry Woonachtig in: Groningen Leeftijd: 23 Beroep: als bijbaan: schoonmaakster :P Studie: MBO verzorgende ig Favoriete eten: euhm... pizza, pasta's, best wel veel eigenlijk Favoriete drankje: Coca Cola Favoriete kleur: lichtblauw Favoriete muziek: klassiek, beetje pop-muziek AMD of Intel: AMD Water of lucht: lucht Nvidia of ATI: Nvidia CRT of TFT: TFT Creative of....: Creative Status: verkering *O*, bij ouders thuis wonend ![]() Favoriete land: geen, liefst een land dat een lekker temperatuurtje heeft van ronde de 20/25 graden zónder irritante insecten Kneus of Womenizer:euhmmm.. ik ben een meid, maar in elk geval geen kneus Uitgaan: doe ik niet echt aan, maar is wel leuk Begraven of cremeren: Begraven Saus erop of ernaast: Ernaast Slot-in of tray: tray Favo webradio: classic fm Favo kleur ccfl: paars met roze hartjes... maakt me niet uit Favo soort fan: boeiend... not Onboard VGA of kaart: Kaart Onboard sound of kaart: onboard Onboard LAN of kaart: Onboard Favo kleur HDD-led: van alles wat Favo kleur power-led: als ie maar brand Favo kleur error-led: liefst geen Favo kleur busy led cdrom: paars Favo kleur keyboard: Zwart Favo kleur muis: Zwart met rood Favo soort aan/uit button: een die het doet wanneer ik dat wil Low-budget of duur: niet te duur en wel goed Wat staat er op je muismat: niks, en mn muis ligt er op Drive gestealth of niet: jup HDD-VU meter: nee Zijraam: nee CCFL: nog steeds niet aanwezig Geluidsboxen: trust.. ja ik weet het "don't trust in trust" zeg ik altijd Subwoofer: nope Versterker: ook niet Favoriete kledingmerk: boeit me echt niet Favoriete OS: Windows XP Geurtje: naomi campbell, mystery Printer: geen Hoeveelheid computers: 1 op mijn kamer, in het hele huis een stuk of 4 ofzo.. hoeveelheid laptops: geen 1 Modem: speedtouch Toetsenbord: logitech nog wat... wel een leuk ding in elk geval Favo merk inkprinter: canon Favo merk laserprinter: kweenie Favo ram: kweenie Favo PSU : een stille Favo Waterkoeling : geen ervaring mee Favo vrouw : euhm.. mezelf!!! maar niet heus... ik ben eerder de minst favo vrouw Favo man : Gerard!!!! Favo gadget : mn mobiel Favo game : maakt me niet zoveel uit, medal of honor aa: lekker sniperen, en op internet momenteel ubergangster.nl Favo CD : geeeeen idee Favo boek : kweenie Kus of knuffel: allebei tegelijk Gekste plek om iemand ten huwelijk te vragen: dat moet je aan mn vriend vragen (a) Computer specs: Mobo: Asrock nogwattes Proc: Amd 2200 + RAM: 2 x 256 Corsair ValueRam HDD: ? CD-ROM ? DVD-RW ? Videokaart: nVidia Geforce 4 MX440 Sound: onboard Mods: geen 1 Randapparatuur: Scherm: 1x 17" TFT Tobo: logitech cordless keyboard Muis: logitech Mx 700 Stuurtje: geen Speakers: 2 gewone saaie van trust Cardreader: Bonzai usb flash drive USB-sticks: twinmos mobile disk IV, 128 mb Printer: geen GSM: spv C600 beetje duidelijk nu allemaal?
__________________ Iedereen neemt me zoals ik ben ! Nou ik nog... ------------------------ Carpento, I love you! |
| | |