| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Hallo, Ik ben dus patrick, woonachtig in Hellevoetsluis (stukje onde rotterdam) 24 jan. eindelijk 16 ![]() ben lid sinds 10 april 2007, nog niet echt lang. Ik zit nog op school in Havo 4, jaar gaat nu nog goed ![]() En alsbijbaantje doe ik allerlei werkzaameden rondom kassen ( vooral tomaten) hobby's heb ik niet echt veel maar laat ik ze dan toch maar opnoemen Gamen, vanalles met pc's, vanalles met techniek en ik ben sportschutter dus besteed ik ook best veel tijd aan. Ik denk dat dit het wel zo'n beetje was en anders vraag je maar wat je wilt (maar ook niet alles)
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Laat ik dan ook maar mee doen aan die leuke lijst ![]() Naam: Patrick Woonachtig in: Hellevoetsluis Leeftijd: 15 Beroep: Student/tomatenplukker ![]() Studie: N&T kant op Favoriete eten: Alles wat los en vast zit Favoriete drankje: Coca Cola Favoriete kleur: euhm, vind ze allemaal wel mooi, maar doe maar rood. Favoriete muziek: Trance/Dance/Electric/Progressive en de top 40 wil ook wel AMD of Intel: AMD Water of lucht: Lucht Nvidia of ATI: Nvidia CRT of TFT: TFT Creative of....: Gwn lkkr onboard Status: Single, bij ouders thuis wonend Favoriete land: Nederland Kneus of Womenizer: Allebij Uitgaan: gwn bij vrienden thuis Begraven of cremeren: Begraven Saus erop of ernaast: Ernaast Favo mobo merk: Asus is wel fijn Favo cdrom merk: Samsung Favo VGA plaat merk: XFX Favo HDD merk: WD Favo geluidskaart merk: nog steeds onboard Favo kast: Zalman kasten zijn wel mooi Favo connector: 4pin-molex Lasercutted of standaard fanguard: Homemade is best ![]() Favo kast-kleur: chroom of zwart Favo merk digicam: Canon Favo merk keyboard & muis: Logitech en labtec Favo merk stuurwielen: geen Favo merk joystick: geen Favo merk router: Sitecom Favo pc shop: BG-computers Favo mod-shop: geen een Favo merk pc: Lidl? nah, geen zelf samenstellen Favo papiersoort: van hout? Favo merk beeldscherm: Philips Favo soort IDE kabel: de uv-rounded Slot-in of tray: Slot in Favo webradio: Radio 538 Favo kleur ccfl: groen Favo soort fan: Die grote PCI of AGP: PCI AGP of PCI-e: PCI-e Onboard VGA of kaart: Momenteel onboard -.-' Onboard sound of kaart: Onboard Onboard LAN of kaart: Onboard Favo kleur HDD-led: Zwart Favo kleur power-led: Oranje Favo kleur error-led: Rood Favo kleur busy led cdrom: Blauw Favo kleur keyboard: Zwart Favo kleur muis: Zwart Favo soort aan/uit button: 2 draadje tegen elkaar houden gaat ook Low-budget of duur: Als het maar werkt Wat staat er op je muismat: Zwart kleurtj Drive gestealth of niet: Jupz HDD-VU meter: Nee Zijraam: Ja van velux naast me op het dak CCFL: Nogsteeds groen Geluidsboxen: x-230 Subwoofer: die van de x-230 Versterker: Kijk eens omhoog Favoriete kledingmerk: Diesel, replay, Tom taylor en wat lekker zit Favoriete OS: Windows XP Geurtje: Armani Black Printer: Dunno Hoeveelheid computers: 3 op me kamer en dan nog 1 gezamelijke hoeveelheid laptops: 1, meestal gebruik ik die, is de beste in huis ![]() Router: Sitecom ding Modem: ADSL speedtouch Toetsenbord: Logitech ding Favo merk inkprinter: HP? Favo merk laserprinter: geen Favo ram: G.E.I.L. Favo PSU : Be Quiet Favo Waterkoeling : Danger Den Favo vrouw : me mama Favo man : en papa Favo gadget : mijn portomonnee Favo game : GTA SAMP Favo CD : CD's? Favo papier : Van hout Favo boek : Geen boek, ik haat lezen Kus of knuffel: alledrie Gekste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Niey Computer specs: Mobo: Quanta(van me flappie dan) Processor: Amd Truion X2 tl-52 RAM: 1 gig HDD: 120gb CD-ROM: geen DVD-RW: geen idee Videokaart: Nvidia 6150 geforce go Sound: Onboard Mods: CD/DVD stealth, voeding window, en van die standaard dinge Randapparatuur: Scherm: 17" Samsung Syncmaster 730BF Tobo: Onboard Muis: Labtec wireless mouse Stuurtje: geen Speakers: Logitech Cardreader: Onboard USB-sticks: Cayon van 512mb Printer: Iets van HP GSM: Siemens a-65 En dat was het wel zo'n beetj
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |