| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Nee, ik ben niet nieuw op CJ, maar ik ga me lekker toch nog een keer voorstellen. Ik ben Gerard, de achternaam is met wat denkwerk misschien wel uit de nickname te halen. Ter wereld gekomen op een zondag in 1985. 21 april om precies te zijn, dus mijn verjaardag is de afgelopen twee jaar gevierd met the Party. Ik woon ergens in een klein 'durpie' in de Betuwe. Ik ga op het moment nog naar school, en werk tegelijkertijd ook bij een milieuadviesbureau als systeembeheerder. Net klaar met m'n stage en een contract aangeboden gekregen. Mooi meegenomen. Hiervoor heb ik dik 6,5 jaar als vakkenvuller bij 's lands grootste rondgerend maar dat ging niet zo lekker samen met de andere bezigheden. Tijd om de hamsters en gekke managers achter me te laten. Bij CaseJunkies zit ik al weer ruim drie jaar. Geen nieuweling meer dus, maar toch ook weer niet vanaf het prille begin betrokken. November 2004 mezelf maar eens geregistreerd, min of meer op aanraden van een goede kennis die hier destijds ook met zekere regelmaat aanwezig was. De directe aanleiding was eigenlijk dat ik begonnen was met mijn allereerste echte modproject: Blue Eagle. Een best leuk projectje maar qua modkwaliteit kon het nog wel wat beter. Hoe dan ook: ik was nog niet zo bijzonder lang geregistreerd op CaseJunkies toen ik via diezelfde kennis in contact gebracht werd met de crew: of ik mee wilde helpen met het opzetten van een kampioenschap casemodding. Met een kruiwagen kom je overal, en als je kennissen een handje helpen blijkt er veel mogelijk te zijn. Niet veel later was ik deel van wat we de 'NKCM-kerncrew' noemden. Samen met Thadeez en Mir4dor lekker brainstormen over hoe een kampioenschap er uit zou moeten zien, en hoe we dat ging aanpakken. Dat het zou gaan plaatsvinden op het te houden evenement PcXperience was al wel duidelijk, en daar werkten we dan ook hard naar toe: Apeldoorn, that is. Een mooie tijd, en uiteindelijk ook een leuk evenement gehad, al zat het weer niet bepaald mee. Als mensen moeten kiezen tussen de eerste dag op het strand of naar een computerbeurs, dan is de keuze snel gemaakt. Niet in ons voordeel, zoveel was wel duidelijk... Toch een leuk evenement meegemaakt met een enthousiaste crew, en uiteindelijk op die manier ook de crew ingerold. Eerst als moderator, later als reviewer, en steeds verder gegroeid tot een soort van allrounder. De laatste twee jaar ben ik als beheerder samen met Redox en Pureoptical eindverantwoordelijke geweest voor het reilen en zeilen van CaseJunkies. Eind 2007 was er sprake van dat we zouden stoppen. Het was lastig om alle crewfuncties in te vullen met goed personeel wat ook de tijd had om er wat van te maken. Dat deed ons min of meer besluiten om er dan maar helemaal mee te stoppen, want iets half doen is ook niemand mee gebaat, en dat wilden we ook gewoon niet. Jammer maar helaas. Dachten we, want er meldden zich meerdere geinteresseerde partijen, waaronder Dolphin Internet Services. De doorstart onder hun vlag is nog niet zo lang een feit en de veranderingen zijn dan ook nog in volle gang. Ik kan hier al wel verklappen dat ik zelf erg enthousiast ben over de veranderingen al vragen ze van iedereen wel de nodige gewenning. Het is meer een algemeen verhaal geworden dan een echt voorstelverhaaltje maar je voorstellen als je al bijna tot de oude garde behoort is ook zo wat, en een beetje achtergrond bij een veelgeziene naam is misschien ook wel leuk. Het beruchte vragenlijstje zal ik binnenkort nog eens opdiepen, en dan komt dat hier ook nog wel te staan.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Over mezelf Naam: Gerard Woonplaats: Ergens in de Betuwe Leeftijd: 22 Beroep: Systeembeheerder (part-time) en scholier Studie: ICT-beheerder Ik ben: voorzien van vriendin Ik woon: thuis GSM: Orange SPV M3000, Nokia 3510i en Nokia 1600 Mijn favorieten Favoriete eten: Oei, eh, friet en aanverwanten, pizza, macaroni, vind het allemaal best. Burger King op zijn tijd is ook wel oké Favoriete drankje: Coca-Cola, Lipton Icetea Green Favoriete kleur: Blauw Favoriete muziek: Mwah, niet echt een favoriet, klassiek ligt me ook wel btw. Favoriete land: Nederland Favoriete avondbesteding: modden / op CaseJunkies rondneuzen Favoriete kledingmerk: scheelt me niks Favoriete geurtje: Axe Africa Favoriete (web)radio: Geen Favoriete OS: Windows XP Pro Favoriete vrouw: Marry ! Favoriete man: ikke of degene die het casemodden uitgevonden heeft :P Favoriete gadget: Valt een Orange SPV M3000 daar ook onder ? Favoriete game: Medal Of Honor Allied Assault, leuk via LAN Favoriete CD: heb ik niet Favoriete papier: bankbiljetten Favoriete boek: Einstein voor beginners vond ik errug leuk, anders Kurose en Ross over TCP-IP. Duivelse dilemma’s Kus of knuffel: knuffel (maar kus is ook goed alternatief hoor )Begraven of cremeren: begraven Saus erop of ernaast: Ernaast AMD of Intel: Intel Water of lucht: Lucht nVidia of ATI: Boeit me niet zo. Heb een nVidia kaart op het moment CRT of TFT: Hangt er vanaf. Ben een beetje van m'n CRT-only geloof aan het afvallen... Creative of....: Creative (Speakers, geluidskaart, allebei) Lasercutted of standaard fanguard: self-made, hand-made uiteraard. Slot-in of tray: slot-in. Trotse bezitter van een slot-in DVD-brander overigens ![]() PCI of AGP: AGP AGP of PCI-e: PCI-e Onboard VGA of kaart: kaart Onboard sound of kaart: onboard Onboard LAN of kaart: on-board is prima Low-budget of duur: Goed, dan mag het best goedkoop zijn, als het maar goed is... Drive gestealth of niet: momenteel niet USB of firewire: USB Mijn PC: Hoeveelheid computers: Pentium 4 2,8 GHz + P4 2,0 + Laptop (HP NX7400) Moederbord: ASUS P4P800S Processor: Intel Pentium 4 2,8 GHz 800 MHz FSB (Northwood) Processorkoeler: Zalman CNPS-7000CU RAM: 1024 + 512 MB DDR PC3200 (Kingston) RAM-koeler: geen VGA: ASUS V9570TD (=FX5700 256MB) VGA-koeler: Zalman VF900-LED HDD: 250 GB Western Digital (IDE) CD-drive: - DVD-drive: Plextor PX716-AL ( )Sound: onboard Scherm: 2 x 19" CRT IIyama Vision Master Pro 450 (1280x960, 100 Hz) Toetsenbord: Dell AT101W Muis: Logitech MX510 Muismat: Corepad Eyepad XL Stuurtje: Logitech MOMO Racing Speakers: Creative T5400 (5.1) Cardreader: HAMA 9-in-1 USB-sticks: none Printer: Canon i450, LaserJet 1020 Router: eehh, een SMC 7908, met WLAN iig én bedraad... Uitgevoerde mods: op het moment geen enkel HDD-VU meter: nope Zijraam: op het moment helemaal geen kast Verlichting: nope, zie boven Mijn favorieten qua hardware Favoriete moederbord merk: Asus Favoriete merk CD/DVD-drive: boeit niet Favoriete VGA merk: Asus Favoriete HDD merk: Western Digital Favoriete geluidskaart merk: onboard, is prima Favoriete kast: Lian-Li (keep on dreamin') Favoriete kast-kleur: Maakt niet zoveel uit, als het maar mooi is... Favoriete merk digicam: boeiuh Favoriete merk toetsenbord: Dat Russische ding Favoriete merk muis: Logitech of Razer Favoriete merk stuurwielen: Logitech Favoriete merk joystick: heb geen joystick... Favoriete merk router: als ie maar internet doorgeeft... Favoriete pc shop: Mycom Favoriete mod-shop: mijn modzooi komt bij Freezinghardware of Mycom vandaan ![]() Favoriete merk pc: HP levert best goed spul. Verder gewoon custom built Favoriete papiersoort: geen idee, gewoon wit normaal papier Favoriete merk beeldscherm: IIyama Vision Master Pro 450, die roeleert de pan uit Favoriete soort IDE kabel: platte, 90 cm, en dan wegwerken uiteraard. Favoriete kleur ccfl: Geel Favoriete soort fan: 120 mm Favoriete kleur HDD-led: geen idee Favoriete kleur power-led: geen idee Favoriete kleur error-led: geen idee Favoriete kleur busy led cdrom: geen idee Favoriete soort aan/uit button: 21 mm verchroomd Favoriete merk inkprinter: vind me Canon i450 prima Favoriete merk laserprinter: HP Laserjet 1020 Favoriete RAM: geen idee Favoriete PSU : QTechnology (geen Q-Tec uiteraard) Favoriete Waterkoeling: geen ![]()
| | |
| | #7 (permalink) |
| DVORAK zou ik best eens willen leren, als ik nou altijd achter dezelfde PC zou zitten tenminste, maar als systeembeheerder zit je achter honderden verschillende PC's als het tegenzit, en dan is het zo'n crime om aldoor de instelling aan te passen ![]() Anyway, ik bedoelde idd de Optimus Maximus ![]()
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Moet je alsnog wel overal de toetsenbord-instellingen wijzigen ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote Carpento-fantopic | Mr. Oizo | Area 1337 | 53 | 29-05-2007 09:13 |